הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר כחצי שנה: הסועדים בדרך חזרה למסעדות בניו יורק
בסוף החודש יתאפשר למסעדות לפתוח מחדש את אזורי הישיבה, אם כי צפויות מגבלות רבות, ביניהן הדרישה למדוד חום לכל הנכנסים ולקבל פרטים אישיים למעקב מלפחות אדם אחד בכל שולחן. בשלב ראשוני, מספר הסועדים יוגבל לרבע מהכמות הרגילה, אולם יתכנו הקלות לקראת נובמבר

מסעדות ברחבי העיר ניו יורק יוכלו לפתוח מחדש את אזורי הישיבה הסגורים כבר ב-30 בספטמבר, כך הודיע הבוקר (רביעי) מושל המדינה, אנדרו קואומו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

על אף הבשורה המשמחת, פתיחתן של המסעדות תתאפשר אך ורק עם מספר מגבלות. כך למשל, כלל המסעדות יחוייבו להגביל את מספר הסועדים לרבע מהכמות הרגילה.

בנוסף, המסעדה תחויב לבדוק חום לכל מי שמבקש לשבת בפנים, ולפחות אדם אחד בכל שולחן ייאלץ למסור פרטים אישיים על מנת שניתן יהיה לבצע מעקב וניטור, במידה שיתגלה כאדם שחלה בקורונה נכח במקום. מעבר לכך, ההנחיות שקיימות כבר חודשים ארוכים - חבישת מסכות ושמירה על ריחוק חברתי - כמובן יחולו גם על הסועדים במסעדות.

 

 

המושל קואומו אף הדגיש כי ב-1 בנובמבר, חודש לאחר פתיחת אזורי הישיבה, רשויות הבריאות יבחנו את הסוגייה מחדש, ואם שיעור ההדבקה בנגיף יישאר מתחת ל-2%, יתכן שניתן יהיה להקל בהנחיות ולאפשר למסעדות להכניס 50% מהקיבולת הרגילה שלהן.

 

המושל קואומו (צילום: רויטרס)

 

לעומת זאת, אם יימצא ששיעור ההדבקה עלה במהלך התקופה, קואומו הדגיש כי לא יהסס להורות על מגבלות נוספות: "ראינו שמסעדות הפכו למוקדי התפרצויות של הנגיף, וזו הסיבה שבגללה בחרנו לפעול בצורה זהירה ביותר", הסביר המושל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE