הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אמון הציבור במשטרה מתערער": שוטרת גנבה כרטיס אשראי מעצור, בנה יצא למסע קניות
הפרשה המשונה התרחשה בדרום קליפורניה כאשר כוחות הביטחון הוזעקו לסניף חנות בעקבות תלונה על ניסיון לגנוב מוצרים מהמקום. מלבד אובדן פרנסה היא כעת צפויה להישלח ל-3 שנות מאסר

שוטרת מדרום קליפורניה עלולה למצוא את עצמה מאחורי סורג ובריח בשלוש השנים האחרונות, וזאת לאחר שהואשמה שגנבה כרטיס 'דביט' מעצור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: משרד השריף במחוז אורנג')

 

הפרשה המשונה החלה לפני קצת פחות משנתיים, בנובמבר 2018, אז אנג'לינה קורטז ממשרד השריף במחוז אורנג' הוזעקה לסניף מקומי של רשת "7-11", בעקבות הדיווחים על אדם שמנסה לגנוב יין ובטריות מהמקום.

קורטז, כיום בת 41, עצרה את החשוד, אך הוציאה את הכרטיס מארנקו לפני שהם הגיעו לתחנת המשטרה. אם לא די במעשה החמור, היא העבירה את כרטיס הדביט לבנה, שבהמשך יצא למסע קניות על חשבון העצור. כעת, קורטז מואשמת במסירת מידע כוזב למשטרה, שכן היא הייתה אמורה להפקיד את הכרטיס, בדומה לשאר חפציו האישיים של העצור.

"לציבור הרחב יש ציפייה, ויש לומר שהיא מוצדקת, ששוטרים ימלאו את תפקידם תוך כדי שמירה על החוק", מסר התובע המחוזי, טוד שפיצר, "כאשר מי שאמור לשמור על החוק הוא זה שעובר עליו, אמון הציבור מתערער וזה פוגע בחברה כולה. כל מערכת הענישה מבוססת על אמון בכך ששוטרים פועלים במסגרת החוק".

 

קורטז עצרה את החשוד בחנות נוחות מקומית, אך לקחה ממנו את כרטיס הדביט (צילום: Shutterstock)

 

ממשרד השריף נמסר כי חוקריה הם אלו שחשפו את הפרשה, חקרו אותה והעבירו את תשתית הראיות למשרד התביעה. קארי בראון, דוברת משרד השריף, הוסיפה כי קורטז הוצאה לחופשה ללא תשלום ביוני 2019, ובעוד כחודשיים היא צפויה להגיע לבית המשפט לדיון הראשון בתיק.

בשלב זה, לא ברור אם בנה של קורטז יועמד לדין, אך סביר להניח שידע שמדובר בכרטיס דביט שנגנב, שכן שמו של העצור הופיע עליו.

כאמור, אם קורטז תורשע בעבירה, היא עלולה להישלח לעד שלוש שנות מאסר. מעבר לכך, היא כמובן צפויה לאבד את מקום עבודתה, וככל הנראה ייאסר עליה לעבוד באף גוף אכיפת חוק בארה"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE