הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ארזת לבד?": סוכני המכס במיאמי סיכלו ניסיון להבריח חצי מיליון דולר בכרית
ב-CBP שיבחו את הסוכנים שאחראים לתפיסה המרשימה, ומסרו כי ככל הנראה מדובר בניסיון של ארגוני פשיעה לבצע הלבנת הון: "תפיסה משמעותית שתפגע בכיס של אותם ארגונים"

שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP) המוצבים בנמל התעופה הבינלאומי במיאמי, סיכלו ניסיון להבריח כחצי מיליון דולר במזומן אל מחוץ לגבולות המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרוב לחצי מיליון דולר נמצאו בכרית הספה במיאמי (צילום: CBP)

 

במהלך חיפוש שגרתי, אנשי ה-CBP מצאו כ-491 אלף דולר במזומנים, שהוחבאו בתוך כרית ספה שהייתה אמורה לעשות את דרכה לרפובליקה הדומיניקנית. עם זאת, לא ברור אם מדובר בנוסע שניסה להבריח את הכרית (ובה סכום העתק), או שמא היא אותרה רגע לפני שהועלתה למטוס מטען.

לכאן או לכאן, החוק בארצות הברית מחייב לדווח כאשר מדובר ביותר מ-10 אלף דולר, ועל כן ההברחה סוכלה.

"ארגוני פשע מאורגן תמיד מנסים לשלוח כמויות אדירות של מזומנים אל מחוץ למדינה, כדי לסייע להם לבצע הלבנהת הון. תפיסה זו הינה משמעותית ביותר, והיא פוגעת בכיס של אותם ארגונים. הסיכול התבצע בזכות עבודתם של הסוכנים, שגילו ערנות מרשימה", הסביר רוברט דל טורו, המנהל בפועל של ה-CBP בנמל התעופה.

מדי יום מחרימים אנשי המכס מזומנים רבים, כאשר בדרך כלל הסכום הכולל (בכל נמלי התעופה ומעברי הגבול) נאמד ב-207 אלף דולר ביום. מתחילת השנה אנשי ה-CBP החרימו כ-2.4 מיליון דולר במזומן, וכמחצית מהסכום הוחרם בנמל התעופה במיאמי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE