הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסיעת אימים בדרום קליפורניה: נהג אובר חטף ואנס אישה בדרכה לעבודה
במשטרת סנטה אנה הצליחו לעצור את החשוד שעות בודדות לאחר האירוע, במהלכו הוא סירב לאפשר לאישה לצאת מהרכב. כאשר בכל זאת הצליחה לעשות זאת, הוא רדף אחריה, חנק אותה ותקף אותה מינית. החוקרים בודקים האם החשוד קשור לתקריות דומות שאירעו באזור בחודשים האחרונים

נהג אובר מדרום קליפורניה נעצר בחשד שחטף נוסעת ותקף אותה מינית במהלך נסיעה לילית, כך על פי המשטרה בעיר סנטה אנה שבמחוז אורנג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בתקיפה המינית המזעזעת, ג'ייסון רודאס (צילום: Getty Images / משטרת סנטה אנה)

 

החשוד, ג'ייסון רודאס בן ה-30, תושב העיר גארדן גרוב, עבד במסגרת חברת הנסיעות השיתופיות בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי. לפי המשטרה, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, אישה בת 51 הזמינה אובר כדי להגיע למקום עבודתה.

בשלב מסוים, רודאס הסביר לאישה - ששמה לא פורסם - כי הוא מעוניין לשלם על הנסיעה, ועל כן הוא ביטל אותה באמצעות האפליקציה. דקות ספורות לאחר מכן הנהג החל לשאול את הנוסעת שאלות אישיות, לרבות על חיי המין שלה. 

באופן טבעי, האישה נבהלה מהסיטואציה וביקשה מרודאס לקחת אותה למקום עבודתה. הנהג סירב והחל לנסוע בצורה במהירות גבוהה, תוך כדי שהוא מאיים להשליך את האישה מן הרכב אם היא תתקשר למשטרה.

 

אילוסטרציה (צילום: AP)

 

נסיעת האימים המשיכה, וכעבור כמה דקות האישה בכל זאת הצליחה לפתוח את דלת הרכב ולקפוץ מהרכב בעודו בנסיעה. אלא שרודאס לא הסכים לוותר, והוא יצא מהרכב והחל לרדוף אחרי האישה המבוהלת.

בשלב זה, האישה סיפרה שרודאס החל לחנוק אותה ואף לתקוף אותה מינית. במשטרה לא חשפו כיצד האישה הצליחה לברוח מהמקום, אולם הוסבר ש"ראיות נמצאו בזירת התקיפה המינית שקישרו את החשוד למעשה. לאחר מספר שעות, הוא נעצר".

 

 

כעת, רודאס צפוי לעמוד לדין בגין תקיפה מינית בנסיבות מחמירות, כמו גם חטיפה למטרת אונס. ביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות בגובה מיליון דולר, ונכון לבוקר יום חמישי הוא נותר במעצר. כעת, חוקרי המשטרה בודקים האם רודאס עומד מאחורי מספר תקיפות מיניות שאירעו באזור בתקופה האחרונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE