הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כולם שואלים מאין השיג אפשטיין את כספו? האם פיתרון השאלה טמון באיש המוסד היהודי שהיה אביה של גיליין מקסוול?
אחת השאלות המטרידות ביותר בסיפורו של ג'פרי אפשטיין היא השאלה מאין השיג את כל הונו? כיצד יועץ השקעות (בכיר ככל שיהיה) הצליח בגיל כה צעיר לצבור הון כה רב, עתה מקורב למשפחה חושף - הוא עשה את כספו באמצעות ניהול השקעותיו של אביה של גיליין

התעלומה סביב המיליונים של ג'פרי אפשטיין עשויה להיות טמונה אצל אביה הידוע לשמצה של בת זוגו לשעבר גיליין מקסוול, על פי דיווח של הניו יורק פוסט.

הפדופיל המורשע צבר הון עתק ונכסים ברחבי העולם, כולל אחוזתו המדהימה באפר איסט סייד בניו יורק - אולם איש מעולם לא הצליח להבין בדיוק מהיכן הכסף הגיע אליו, או ליתר דיוק כיצד הרוויח את מיליוני הדולרים.

כעת מקורב לאפשטיין סיפק לעורכי דין עדויות רציניות כי הוא נלקח בחשאי תחת חסותו של אביה של האקסית שלו, הברון התקשורתי רוברט מקסוול.

מקסוול, יהודי במוצאו, שסייע רבות בעבר למוסד הישראלי, היה בעל העיתון הבריטי 'מירור' וחבר פרלמנט בריטי, הוא הואשם כי גנב מאות מיליונים מקרנות הפנסיה של העסקים בבעלותו ערב מותו המסתורי ב-1991.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מותו של מקסוול הוא תעלומה בפני עצמה, כאשר יש החושדים כי שירותי הביון הישראלי חיסלו אותו, בעוד אחרים טוענים כי היה זה הביון הבריטי. בכל מקרה, מקסוול התגלה ללא רוח חיים מחוץ ליאכטה בעודו צף במימי האוקיאנוס האטלנטי לאחר ששהה ביאכטה המפוארת שלו 'ליידי גיליין', הקרויה על שם בתו האהובה.

הקשרים הכספיים האפשריים בין אפשטיין ובין אביה של מקסוול נחשפו על ידי סוכן הדוגמניות ז'אן לוק ברונל לפני כמעט 20 שנה, אך רק עתה יוצאים לפומבי.

"ז'אן לוק סיפר [למכרים] כיצד אביה של גיליין, הינו אחת הסיבות לכך שלג'פרי אפשטיין היה כסף", אמר לעיתון הבריטי אחד ממקורביו לשעבר של הצרפתי.

"הוא אמר שמקסוול היה אחד מלקוחות ההשקעה המוקדמים של אפשטיין. מקסוול השקיע באפשטיין, והוא השתמש אז בכסף הזה כדי לעשות את שלו", טען המקור.

ההאשמה הועברה לעורכי דין אמריקאים החוקרים את פשעיו של אפשטיין ואת אלה של שותפיו לכאור.

הפדופיל שהורשע בשנת 2008 במעשי פדופיליה, תלה את עצמו (כך לפי הגרסה הרשמית) בתא הכלא שלו במנהטן באוגוסט האחרון כשהוא המתין להאשמות מין חמורות נוספות.

מקסוול נעצרה במהלך חודש יוני ומאז הכחישה נמרצות את האשמות נגדה, ברונל עצמו גם הכחיש כל קשר לפשעי מין כלשהם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE