הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"השני הכי יקר בתולדות אמריקה": ענק הקוסמטיקה היהודי מוכר את הנכס המפואר בניו יורק לאחר שהפסיד 15 מיליארד דולר
רון פרלמן, האיש החזק ב'רבלון קוסמטיקה' הפסיד את רוב הונו בשנה האחרונה, כחלק מהניסיון לאזן את חשבון הבנק המפלצתי הוא החליט למכור את האחוזה היקר בהרי ההמפטונס', תג המחיר המפלצתי - 180 מיליון דולרים

נראה כי מסע המכירה הידוע לשמצה של הבעלים של ענקית הקוסמטיקה "רבלון", המיליארדר רון פרלמן, נמשך, והפעם במוקד העניינים אחוזתו העצומה הממוקמת בהרי ה'המפטונס' הפסטורליים שבצפון מדינת ניו יורק.

איש העסקים מציע לרכוש את אחוזת המכונה "Creeks" בסכום דמיוני של כ-180 מיליון דולר, מה שהופך אותו לבית השני הכי יקר בתולדות ארה"ב.

הדוברת של פרלמן הכחישה ביום שישי כי האחוזה הזוכה לשמירה 24/7 והיושבת על כ-57 דונם ליד "אגם ג'ורג", עומדת למכירה, אך מתווכיו של המיליארדר הודו כי הם פתוחים להצעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"The Creeks" הוא אחד הנכסים הגדולים בהמפטונס והוא אירח בעבר כוכבים כמו הזמר 'אשר', וכוכב הרוק ג'ון בון ג'ובי, שחגגו אירועים פרטיים בבית שעל ריצפתו עדיין נמצא ציור של האמן האבסטרקטי האגדי ג'קסון פולאק.

אחוזת היוקרה עמדה במוקד שריפה שהתרחשה בעליית הגג לפניכ שנתיים, אך פרלמן לא היה בביתו, ואף אדם לא נפגע.

איש העסקים בן ה-77 ממשיך בתהליך מכירת הנכסים שלו, ובתו מאשתו השנייה, סמנת'ה, ומאשתו השנייה קלאודיה כהן (פרלמן נשוי כחמש פעמים), מכרה אף היא אחוזה מפוארת במזרח ההמפטונס תמורת סכום צנוע של 150 מיליון דולר.

בשנה שעברה פרלמן שכר את בנק ההשקעות גולדמן זאקס כדי "לבחון אלטרנטיבות אסטרטגיות" עבור חברת רבלון, שם הושקע הון של 3 מיליארד דולר בהלוואות.

לפי הדיווחים, פרלמן גם מעוניין להוריד את האחוזים שלו בחברת Scientific Games המתמחה בתעשיית ההימורים אונליין.

השווי הנקי של פרלמן קרס לכ-4.55 מיליארד דולר, על פי מדד המיליארדרים של בלומברג, ירידה חדה מקרוב ל-20 מיליארד דולר שהיו בחשבונותיו בשנת 2018.

"אני רוצה חיים פשוטים יותר, עם פחות הסתובבות ויותר זמן עם משפחתי, כולל חינוך ביתי של ילדינו הקטנים, דברים אלה העניקו לי אנרגיה ולימדו אותי דברים חדשים. לעתיד, אני אבלה את זמני יותר עם משפחתי וכל ילדי, בחיפוש אחר הזדמנויות השקעה חדשות ואנהל את החברות שלנו". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE