הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סאות' פארק חוזרים למסך עם ספיישל קורונה של שעה
הפרק שנקרא- “The Pandemic Special" ישודר בערוץ קומדי סנטרל בסוף החודש. למעריצים בהחלט מחכה רכבת הרים אקסצנטרית כראוי לסדרה האייקונית, ומי שממש סקרן יכול לצפות בטיזר הקצר שכבר יצא ברשת

סדרת האנימציה סאות' פארק עומדת לכסות את כל מה שנוגע למגפת הקורונה. היום הודיע ערוץ קומדי סנטרל על יציאת פרק ספיישל באורך שעה שיעסוק כולו במשבר העולמי. בתחילת הטיזר שנמשך כחצי דקה, רואים את רנדי מרשל, אביו של סטן, כשהוא מכריז על "ספיישל פנדמיה" בניסיון להרוויח מהמשבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קומדי סנטרל

 

אחר כך רואים את קרטמן כשהוא מזדעזע מכך שהרשויות החליטו להחזיר את הילדים לבית הספר, בזמן שקייל מודאג מריחוק חברתי. מייד לאחר מכן ישנה סצנה קצרה שבה הילדים יושבים בקפסולות בכיתת הלימוד בזמן שבלש משטרתי מציג את עצמו בתור המורה החדש שלהם. וזה רק לאורך שלושים שניות, אז דמיינו מה מחכה לנו בשעה שלמה.

התיאור הרשמי של הפרק על פי קומדי סנטרל הוא: "רנדי משלים עם תפקידו בהתפרצות הקורונה בעוד שהמגפה המתמשכת מציבה אתגרים בפני אזרחי סאות' פארק. הילדים חוזרים בשמחה לבית הספר אבל שום דבר לא נראה כמו הנורמלי שהם הכירו פעם; לא המורים שלהם, לא הכיתה, אפילו לא אריק קרטמן."

 

 

זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של 23 שנות הסדרה שבה ישודר פרק של שעה שלמה. למרות זאת, התוכנית כן שידרה בעבר פרק שחולק לשלושה חלקים בשם "Imaginationland", ב- 2007 אשר שודר במשך שלושה שבועות.

פרק הספיישל ישודר ביום רביעי, ה- 30 בספטמבר, בשעה שמונה בערב. הוא יהיה זמין בפלטפורמת הסטרימינג HBO Max במשך 24 שעות לאחר צאתו. לרוב, יוצרי הסדרה טריי פארקר ומאט סטון יוצרים את פרקי הסדרה ממש ברגע האחרון לפני שהם צריכים לצאת, לכן העובדה שישנם כבר קטעים מונפשים שבועיים לפני הפרימיירה של הפרק, מראה שהושקע זמן נוסף ביצירתו.

תאריך היציאה של העונה ה- 24 של "סאות' פארק" עדיין לא הוכרז אבל ככל הנראה נגלה בקרוב, מאחר ונראה שהפקת הסדרה חזרה לפעולה למרות המגפה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE