הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מי המועמד? ביידן והאריס תיארו "ממשל האריס עם ג'ו ביידן כנשיא", - טראמפ "ביידן חושב שהיא נשיאה, צריך להסביר לו"
יומיים ברצף שקמלה האריס וג'ו ביידן כנראה מכינים אותו למצב שבו ג'ו ביידן יושב בבית הלבן אבל בפועל מי שמנהלת את ההצגה היא הפקידה הצינית מקליפורניה, ולא סגן הנשיא לשעבר

הנשיא דונלד טראמפ שאל אמש מדוע סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן השתמש במונח "האריס-ביידן" כשהתייחס לטיקט הדמוקרטי במירוץ לנשיאות כשמקובל בכל מקום ומקום לומר את שם הנשיא לפני סגן הנשיא?, עתה מתבררר כי האריס עשתה את אותה טעות לפני מספר ימים גם כן בשידור, ואתה מתחילה לצוף השאלה המתבקשת - האם ביידן הולך להיות נשיא פעיל בכלל? או שיש מפקדת אחרת בחדר?

כידוע לכל, בארה"ב כשאומרים את שמות המועמדים אומרים ראשית כל כעניין של כבוד ומסורת את שמו של הנשיא ורק לאחר מכן את שמו של סגן הנשיא, על כן מדובר בטעות דרמטית במיוחד, קל וחומר שהיא נעשית יום אחרי יום על ידי צמד המועמדים ועוד בפומבי.

הוא אמר 'האריס / ביידן' כי הוא חושב שהיא נשיאה מתישהו תצטרכו להסביר לי את זה".

טראמפ התייחס להצהרתו של ביידן במהלך מפגש של הנשיא עם תושבים ששודר בחדשות ABC בהנחיית ג'ורג 'סטפנופולוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעוד ביידן מסר את ההצהרה המוזרה ביום שלישי אחר הצהריים במהלך שולחן-עגול עם ותיקי מלחמה.

"ממשל האריס-ביידן ישיק מחדש את המאמץ שיקל על בני זוג צבאיים ותיקים לפתוח בקריירה משמעותית, כדי להבטיח שמורים ידעו לתמוך בילדי צבא בכיתה, ולשפר את התמיכה במטפלים ובניצולים הרבה יותר ממה שאנחנו עושים עכשיו", אמר סגן הנשיא לשעבר.

האריס התייחסה גם ל"ממשל האריס יחד עם ג'ו ביידן כנשיא" במהלך אירוע באריזונה בשבת, מה שהעלה שאלות וחששות לגבי תפקידה האמיתי בממשל על רקע שאלות מתמשכות בנוגע לכשירותו ולסיבולת של ביידן.

טראמפ ציין כי האריס תומכת לחלוטין במעבר לרפואה חברתית, למרות הביקורת של ביידן על תוכנית הבריאות החברתית שהציע הסנאטור ברני סנדרס במהלך הקמפיין.

"ג'ו יכול לומר כל מה שהוא רוצה," אמר טראמפ. "הוא עושה את זה רק כי הוא רואה שהסקרים שלו יורדים משמעותית".

הנשיא הגן על מאמציו לבטל את תכנית הבריאות של הנשיא אובמה, בבתי המשפט. "Obamacare" היה כישלון מהיום הראשון. זה יקר מדי, בין אם זה הפרמיה ובין אם זה העלות באופן כללי, ואין להם את הרופאים שלהם ואין להם את התוכניות שלהם ", אמר טראמפ שהסקרים עדיין מדווחים על היותו בפיגור, אך שנראה כי הסנטימנט ברחבי ארה"ב דווקא תומך ונלהב מהאפשרות שיבלה עוד כ-4 שנים בבית הלבן.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE