הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביל גייטס תוקף את מנהל התרופות האמריקני, ומכריז "תיאוריות הקונספירציה עלי הן מטורפות"
הבעלים והמייסד של מיקרוסופט, ושל קרן ביל ומלינדה גייטס עלה להתקפה שלשום בראיון מצולם שהעניק לערוץ הכלכלה בלומברג, בין היתר ביקר קשות את ה-CDC האמריקני

ביל גייטס השלים את מסע יחסי הציבור שנועד להטיל ספק בחיסון של ה-FDA (מנהל התרופות והמזון הפדרלי).

במהלך ראיון שנערך עם חדשות בלומברג, מייסד מיקרוסופט ויו"ר קרן גייטס, שמגן בדרך כלל על ארגון הבריאות העולמי למרות עדויות הולכות וגדלות להתנהלות שערורייתית של ה-WHO, תקף את אמינותו של ה-FDA וטען כי הוא כבר לא מאמין שה-FDA היא רשות הבריאות המובילה בעולם.

גייטס, שעזר במימון כמה פרויקטים של חיסונים ברחבי העולם, אמר כי הוא גם לא סומך על ה-CDC, משום שהם הפכו ל"נפגעים של ממשל הממעיט או דוחה את המדע והרפואה במרדף אחר רווח פוליטי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ראינו עם הצהרות על תרופות מפלזמה, כיצד לוחצים על אנשי מקצוע לומר דברים אופטימיים. הם יורדים לגמרי מהפסים. ה-FDA איבד הרבה אמינות", אמר הפילנתרופ המיליארדר.

גייטס גם התפנה לדבר על סוגיות חברתיות הקשורות בנגיף

"חוסר השוויון- בין אם מדובר באזרחים במדינה, צווארון כחול, לעומת צווארון לבן, שחורים שחווים שיעורי מחלה גבוה יותר מאחרים - מדינות עניות, שאינן יכולות ללוות כסף ולהוציא כסף, כמו שיש בארה"ב ובמדינות עשירות אחרות, כמעט כל מימד של אי-שוויון הודגש כאן."

כשנשאל על מעמדו החדש כ"דמות מקטבת" בעידן המגיפה, אמר גייטס על כך ש"תיאוריות קונספירציה המופצות ברשתות החברתיות הן מטורפות" - וכי ענקיות הרשת החברתית אשמות בנזק המוניטין שנגרם לו.

לסיכום: גייטס לא חושב שכדאי לסמוך יותר על מוסדות ביורוקרטיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE