הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“דעי שאת אהובה ושאת אהבה"- לקרדי בי יש מעריצה מפורסמת שתומכת בגירושים שלה
לפני רגע נודע שהראפרית הגישה מסמכי גירושים לבית המשפט כדי לסיים את נישואיה לראפר אופסט. בשביל להביע תמיכה וגם לא מעט פרגון, שלחה לה הזמרת ליזו זר פרחים ענק עם הקדשה אוהבת במיוחד

ליזו עומדת לצדה של קרדי בזמן התקופה המורכבת שעומדת בפניה. זאת לאחר שנודע כי הראפרית החליטה להתגרש מבעלה, על פי החשד בשל בגידה נוספת מצדו. ביום שלישי העלתה קרדי סטורי בחשבון האינסטגרם שלה שבו היא מודה לזמרת על זר הפרחים "היפה" שהיא שלחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"וואו תודה לך ליזו," כתבה קרדי מעל לסרטון שבו נראה סידור הפרחים הצבעוני וכרטיס שכתוב בכתב יד. "נכון שליזו הבן אדם הכי נחמד בעולם?" אמרה בהתלהבות. "תראו מה היא שלחה לי, היא פשוט בן אדם יפיפה, אני פשוט אוהבת אותה כל כך. הם (הפרחים) כל כך יפים."

בכרטיס שצורף לזר הפרחים המרשים, כתבה ליזו בת ה- 32 מילות אהבה מרגשות לחברתה. "פרח לפרח! מזל טוב על כל ההצלחה שלך הקיץ- דעי שאת אהובה ושאת אהבה," חיזקה את חברתה. "נ.ב - אני שולחת לך משהו טוב השבוע," הוסיפה. "אוהבת, ליזו!"

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#lizzo reminds Cardi “you are loved and are love” after she files for divorce from husband #Offset.

A post shared by All about our 20s (@20s.talk) on

 

המחווה המתוקה במיוחד מצדה של ליזו מגיעה לאחר שקרדי חשפה שהיא רצתה לכלול אותה בקליפ של הלהיט החדש שלה "WAP". "אני בסבבה עם ליזו והכל. כאילו, שלחנו הודעות פרטיות אחת לשניה וכל זה," סיפרה קרדי בראיון שהעניקה בתחילת החודש. "אבל היא הייתה בחופשה והיא לא הייתה בעיר." עוד הוסיפה באותו נושא, "הייתי כזה, 'איזה מבאס', כי היה לי חזון שלם לגבי איך שאני רוצה לראות את ליזו."

 

 

כאמור, קרדי הגישה מסמכי גירושים לבית המשפט בג'ורג'יה, בהם היא טענה שהנישואים "בלתי ניתנים לתיקון" וגם ש- "אין כל צפי לפיוס." השניים, אשר חולקים את בתם קולצ'ר בת השנתיים, צפויים להיפגש בבית המשפט ב- 4 בנובמבר."

בינואר של 2018, אישרה הראפרית שבעלה הופיע במרכזה של קלטת סקס אשר הוכיחה שהוא בוגד בה, זאת לאחר שצפו שמועות לגבי הסרט כמו גם רומן נוסף עם אישה אחרת בדצמבר 2017.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE