הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"קים היא עורכת הדין שלי": המצב מחמיר - קניה ווסט תיעד עצמו משתין על פרס הגראמי שלו
במשך 114 ציוצים בטוויטר, שיתף הראפר תמונות מסך שבהן הוא חושף כל דף ודף מהחוזים שלו מול יוניברסל וסוני. לטענתו הסיבה לכך היא שהוא רוצה לשחרר את חבריו המוזיקאים השחורים מהחוזים שמדכאים אותם

ווסט עורר תדהמה עצומה בטוויטר כשהוא העלה סרטון שבו אחד מפסלי הגראמי שלו יושב בתוך האסלה ואפשר לראות בבירור שהמוזיקאי עצמו משתין עליו. זה היה רק ציוץ אחד מתוך יותר ממאה ציוצים שבהם הוא מדבר על שחרור מהחוזים ששלו עם קבוצת המדיה של יוניברסל וסוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

הכוכב שממש לאחרונה חווה התמוטטות עצבים בזמן שניסה לרוץ לנשיאות ארצות הברית, הלך כל כך רחוק עם מה שכתב שהוא אף כינה את עצמו "המשה החדש". המטרה הגדולה בעיניו היא לגרום לכל שאר המוזיקאים השחורים להשתחרר מחוזים גם כן.

 

 

"אני לא מוציא יותר מוזיקה עד שאני מסיים את החוזה שלי עם סוני ויוניברסל," כתב האב לארבעה באחד הציוצים. "באלוהים...בשמו של ישו...בוא וקח אותי." עוד כתב, "אני צריך לראות את החוזים של כולם ביוניברסל וסוני...אני לא הולך לראות את האנשים שלי הופכים לעבדים. אני שם את החיים שלי בסכנה בשביל האנשים שלי."

 

מה עובר על קניה

במהלך כל יום שלישי והיום, המשיך ווסט לכתוב עוד ועוד ציוצים בנושא ותוך כדי גם קרא שוב לאמנים לעקוב אחריו ולחשוף את החוזים שלהם. הוא אף אמר לעוקבים שלו שהוא נמצא במשימה קדושה שניתנה לו מאלוהים. "הרגע הזה הולך לשנות את עולם המוזיקה לנצח. אני מרגיש ענווה וברכה על כך שאלוהים שם אותי בעמדה חזקה מספיק לעשות את זה...שכולם ימשיכו להתפלל...זה עובד...אני על ברכי הבוקר."

 

 

באחד הציוצים העלה קניה תמונה שבה יש סווטשירט שחור ועליו כתוב "קים היא עורכת הדין שלי". הכוונה כמובן לאשתו, קים קרדשיאן אשר לומדת עריכת דין. בפעם האחרונה שיצא בפרץ ציוצים תמוהים, האשים את קים בכך שהיא מנסה לאשפז אותו בכוח. ככל הנראה השניים התפייסו אך היחסים ביניהם עדיין מתוחים.

 

 

עוד דברים שפרסם קניה ביומיים האחרונים היו ציטוטים מהברית החדשה שמתקשרים לנקמה, זעם וחמלה, צילומים של הספה שלו, שיתוף של האימוג'י האהוב על בתו נורת'- קקי מחייך, וקטעים של שעשועון יפני. אין ספק שכאשר לוקחים בחשבון את ההפרעה הדו- קוטבית שבה לוקה הראפר בהחלט יש סיבה לדאגה שיתכן והוא נמצא פעם נוספת בעיצומו של התקף מאניה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE