הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סגר כללי? שר המשפטים האמריקני: "זה מעצר בית, מתייחסים לנו כמו לתינוקות, האיום הכי גדול על החירות מאז העבדות"
"אתה יודע, לשים נעילה לאומית, להישאר הבית זה כמו מעצר בית. מלבד העבדות, שהייתה סוג אחר של ריסון, זו הפגיעה הגדולה ביותר בחירויות האזרח בהיסטוריה האמריקאית", אמר בר.

התובע הכללי האמריקני, וויליאם בר, אמר ביום רביעי כי נעילת וירוס ארצית תסתכם ב"חדירה הגדולה ביותר לחירויות האזרח מלבד העבדות בתולדות ארה"ב", לפי דיווח של CNN.

על פי הדיווחים בר אמר את הדברים במהלך נאום במכללת הילסדייל לרגל חגיגות יום החוקה האמריקני בתגובה לשאלה על "המשוכות החוקתיות" העומדות בפני איסור מפגשים בכנסיות האמריקניות במהלך המגפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אתה יודע, לשים נעילה לאומית, להישאר הבית זה כמו מעצר בית. מלבד העבדות, שהייתה סוג אחר של ריסון, זו הפגיעה הגדולה ביותר בחירויות האזרח בהיסטוריה האמריקאית", אמר בר.

מכיוון שמומחי בריאות דגלו בצעדים למניעת התפשטות הנגיף הקטלני, בר, מגנו הנחרץ של הנשיא טראמפ, הכריז על צווי השהייה שכאלה כ"דרקוניים ".

הערותיו המתייחסות לעבדות ביום רביעי הגיעו לאחר שנתוני בריאות הציבור הראו כי אפרו-אמריקנים נמצאים בסיכון גבוה יותר להידבר בנגיף. הם גם נוטים יותר להיות עובדים חיוניים ובסבירות גבוהה יותר שיסבלו ממצבים בריאותיים הקיימים מראש עקב אתגרים מערכתיים.

בר המשיך להטיח האשמות במושלי מדינות שהטילו צווי שהייה בבתים.

"רוב המושלים עושים את מה שהביורוקרטים עושים תמיד, והם מתנגדים לשכל הישר, הם מתייחסים לאזרחים חופשיים כאל תינוקות שלא יכולים לקחת אחריות על עצמם ועל אחרים".

"עלינו לתת הזדמנות לאנשי עסקים", הוסיף, "להגיד להם מה הכללים, ואז לתת להם לנסות להתאים את העסק שלהם לזה, ולאנשים יהיה כושר המצאה ולפחות יהיה לנו חופש לנסות להתפרנס".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE