הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל הצתות בלוס אנג'לס? בעוד העיר בוערת ושני בניינים מרכזיים עלו בלהבות, המשטרה עיכבה חשוד
האמנם זה גל החום ושינוי האקלים? או שמישהו פשוט החליט לשרוף את קליפורניה? מאורגון ועד הדאון-טאון של לוס אנג'לס הבערות נמשכות, הפעם בלב לוס אנג'לס

להבות משתוללות ועשן סמיך כיסו את שמי הבוקר של חלקים מלוס אנג'לס כאשר כבאים נאבקו בשתי שריפות מבנים ענקיות.

השריפה הראשונה פרצה בסביבות השעה 1 בבוקר כאשר כ-150 צוותי כיבוי הגיבו לאזור בשדרות רואן שם נתקלו בלהבות כבדות שהגיעו מבית מגורים בן חמישה קומות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



כל המתחם בן 62 היחידות עלה בלהבות, וכמה כוחות כיבוי נאלצו לברוח למקום מבטחים כאשר בניין הדירות התמוטט חלקית.

המתחם מאחסן בדרך כלל ותיקי מלחמה אמריקנים.

"ישנתי ושמעתי חבורת פרמדיקים יורדים ברחוב,עם שוטרים ואנשים מדברים, אני יוצא החוצה ורואה גוש שלם ומלא באנשים עולה בלהבות,הבניין כולו עלה באש", אמר אחד העדים.

השריפה כובתה במידה רבה עם עלות השמש, אך הכבאים עדיין בדקו את המקום לאחר השעה 9 בבוקר.

השריפה פגעה גם בבניין תיאטרון היסטורי שהוקם בשנת 1933 ובבית חד קומתי. לוחמי האש וסגני השריף פינו תושבים סמוכים, ואף אחד לא נפגע.

סיבת השריפה עדיין נחקר ובמקביל נער כביכול עוכב לחקירה כ"אדם חשוד", כך על פי רשות הכבאות במחוז לוס אנג'לס.

שריפה אחרת התפרצה בגוש 1700 בשדרת מערב פירנצה, סמוך לשדרה המערבית, בערך בשעה 05:20, על פי ניקולס פראנג' ממשרד הכבאות בלוס אנג'לס.

הכבאים נתקלו באש כבדה שעברה דרך גג הבניין ועברו במהירות למצב הגנתי, כשהם נלחמים בלהבות מבחוץ.

"היו לנו למעלה ממאה כבאים במקום. התנאים השתנו במהירות. למען ביטחונם של חברינו עברנו להתקפה הגנתית. הורדנו את כולם מהגג ויצאו מהבניין והמשיכו במאבק האש", אמר ראש גדוד הכיבוי של עיריית LA בריאן פטי.

האש כובתה תוך שעה ו-35 דקות, על פי פרנג' שאמר כי "הכבאים נכנסו בתחילה, אך התנהגות אש אינטנסיבית הוציאה אותם חזרה, באמצעות צינורות סולם וקווי יד גדולים מבחוץ, האש כובתה והגנו בהצלחה על מבנים סמוכים."

בקומה העליונה של העסק היו מספר יחידות דיור, אך גורמי הכבאות טוענים כי לא דווח על נפגעים באזורים העליונים. "שלחנו את כוח הכיבוי פנימה כדי לחקור, ואנו קובעים כי חיפוש בינארי הוביל למסקנה שהדירות בטוחות".

הסיבה לשתי השריפות נותרה בחקירה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE