הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגורל האכזר שהכה בבלרינה של תיאטרון הבולשוי: האמרגן המוסלמי סחט אותה - "ייתכן וביתר את גופתה בחבית חומצה"
החשוד העיקרי מהגר מוסלמי ממרכז אסיה אשר סחט אותה לאחר שצילם אותה בעירום, אולגה דמינה ניסתה כל שביכולתה כדי לשחד אותו, אך דבר לא עזר, עתה החוקרים מחפשים אחר שאריות גופתה

הבלרינה מתיאטרון הבולשוי המפורסם בעולם שנעלמה לפני שש שנים ייתכן ונקצצה והומסה בחומצה גופרתית על ידי אדם שהיה לו תמונות בעלות אופי מיני שלה, כך על פי הדיווחים.

על פי הדיווחים החוקרים הרוסים רודפים אחרי רמז חדש בעניינה של אולגה דמינה בת ה-25, שנעלמה באופן מסתורי לחלוטין בשנת 2014 ושמאז לא היה זכר לגורלה.

על פי חדשות East2West, המצטטים את דיווחו של הפרבדה ההערכה היא כי דמינה נהרגה בעלילת סחיטה לכאורה על ידי מלכז ג'האבוב (40), מהגר ממרכז אסיה, שהינו החשוד העיקרי, המתואר כ"מנהל "ו"מאהב", כך לפי כלי החדשות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשנת 2017 הוסגר ג'בואב מגרמניה על פי צו אינטרפול ומאז הוא מוחזק במוסקבה, אם כי גורל דמינה עדיין נותר בגדר תעלומה, ג'האבוב נמלט מרוסיה כשהוא התחזה לפליט כורדי, על פי הדיווח, לפני שהוחזר שוב למוסקבה.

לאחרונה הוא שוחרר מהכלא לאחר שריצה חמש שנים וחצי בגין הונאה בדבר דירה השייכת לחבר של דמינה אלכסיי פטיסוב.

 

 

בעודו מאחורי סורג ובריח פלט בטעות את האמירה כי גופת הבלרינה "בותרה והומסה בחומצה" - ושרידיה ככל הנראה הושלכו בבאר, כך אמר גורם ברשויות החוק.

"עבודות חיפוש מתנהלות שם עכשיו. חומצה גופרתית ממיסה הכל לאפס", אמר המקור לחדשות בשפה הרוסית. "יש לשמור על שברי גוף מסוימים, שייתכן ונוכל לאתר"

ממש לפני שנעלמה לקח האמרגן את דמינה למסע ריקוד במועדון לילה של קבוצת אנשי עסקים, כך דיווחה חדשות East2West.

אמה של דמינה אמרה "הרוצח רצח אותה ואז שבר את הגופה ... ואז הוא המיס חלקים מהגופה בחומצה", אמרה האם והוסיפה כי בתה שילמה סכום כסף גדול לאמרגן שלה, אשר הולך ומתברר כי הינו החשוד המרכזי ברצח.

"זמן קצר לפני מותה היא מכרה את מכונית הפיג'ו שלה. הוא לקח את הכסף. היא הייתה נתונה לחסדיו לחלוטין."

ההערכה היא כי הבלרינה הייתה מבועתת מכך שתמונות שלה בפוזיציה "מינית" יעלו ברשת - אך למרות תשלומיה, הצילומים פורסמו בכל מקרה, כך דיווחה חדשות East2West.

פרקליטו של ג'האבוב הכחיש כל עוולה מצד לקוחו, וטען כי ייתכן שדמינה עזבה את המדינה.

"יש לנו מידע שאולגה דמינה חלמה זמן רב לעזוב את רוסיה ולסדר את חייה האישיים בחו"ל," אמר עורך הדין.
 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE