הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“שלום נכדה קטנה"- יכול להיות שאביה של ג'יג'י חדיד סיפר לכל העולם שהיא כבר ילדה?
אייל הנדל"ן מוחמד חדיד, העלה לחשבון האינסטגרם שלו שיר בכתב יד שנקרא "הלב של סבא". אתרים ברחבי העולם כבר הכריזו בהתרגשות על כך שדוגמנית העל ילדה אך מאז מוחמד כבר הספיק למחוק את הפוסט

מעריצים רבים של ג'יג'י מחכים בקוצר רוח לשמוע על כך שהיא סוף כל סוף ילדה, והם מנסים לדלות כל פרט שרק ניתן עד אז. אביה של האם לעתיד, מוחמד חדיד, העלה פוסט במדיה החברתית שעורר תקווה בלבם של העוקבים שאולי בטעות הוא חלק את הבשורה על הלידה עם כל העולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מוחמד העלה תמונה של שיר אשר נכתב בכתב ידו, בשם "הלב של סבא," הוא הקדיש את היצירה ל-"נכדתי הקטנה." כך כתוב בשיר, "שלום נכדה קטנה, זה אני, הלב שלי הכי שמח שרק יכול להיות," פתח חדיד. אחר כך המשיך, "אני מאחל לך את השמש והירח, אני מאחל לך זמנים שמחים. דעי שסבא תמיד כאן, אני אעשה הכל, הכל בשבילך, יקירתי."

 

 

אך זה לא היה הסוף, "כששמעתי שאת בדרך, חייכתי וניגבתי דמעה. בכיתי את הדמעה הזו בגלל שידעתי שהלב שלי תמיד יהיה שייך לך." לצד התמונה של השיר, אב המשפחה גם צירף הודעה קצר לבתו ההריונית, "בשם האל הרחמן אני רוצה לומר שאני אוהב אותך ואני גאה בך ג'יג'י חדיד."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

a few more from 7.26 �

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

ללא ספק השיר בהחלט מעורר חשד סביר שג'יג'י אכן ילדה. אך יש חור אחד בעלילה הזו, כנשאל מוחמד על ידי עוקב האם השיר מהווה אישור על הגעתה של נכדתו, הוא ענה לו, "לא, עדיין לא." זמן קצר לאחר מכן הוא אף מחק את הפוסט. יתכן כי הוא הבין שרבים בתקשורת ובקהל הרחב יפרשו את השיר בצורה הלא נכונה. מצד שני, גם יכול להיות שג'יג'י וזאין מאליק לא היו מוכנים עדיין שכולם העולם ידע שהם הפכו להורים, בשלב הזה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE