הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש שחקן חדש ב- SNL: ג'ים קארי ישחק את ג'ו ביידן
התוכנית האייקונית חוזרת באוקטובר לעונה ה- 46 עם פרקים חדשים. לקראת הבחירות שיתקיימו בנובמבר צפויים הצופים לראות על המסך לא מעט, את החיקוי של השחקן של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן

גורמים מטעם התוכנית "Saturday Night Live" הודיעו שג'ים קארי יגלם את דמותו של סגן הנשיא לשעבר והמועמד הנשיאותי מטעם המחנה הדמוקרטי, בעונה ה- 46 שלה. הוא נכנס לנעליהם של וודי הרלסון, אשר גילם את ביידן בעונה הקודמת, ולנעלה של ג'ייסון סודייקיס, אשר גילם אותו כשהיה סגן הנשיא בעת כהונתו של אובמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זו אינה הפעם הראשונה שבה מגיע שחקן שאינו חלק מהקאסט הקבוע של התוכנית על מנת לגלם דמות של פוליטיקאי רלוונטי לתקופה. מלבד אלק בולדווין שחוזר שוב שוב לשחק בצורה מופלאה את הנשיא טראמפ, ראו בעבר הצופים גם את מליסה מקארת'י כשגילמה את מזכיר העיתונות שון ספייסר ומאט דיימון כשגילם את ברט קוואנו.

 

 

גם חברי צוות שהיו קבועים בעבר ב- SNL ומאז כבר עברו לפרויקטים אחרים, חוזרים מפעם לפעם בשביל ההזדמנות לעשות צחוק מדמויות פוליטיות. רייצ'ל דראץ' גילמה את הסנטורית איימי קלובכר, ומאיה רודולף הופיעה בחיקוי של סגניתו של ביידן, קמאלה האריס.

מפיק התוכנית לורן מייקלס סיפר בראיון אודות ההחלטה ללהק את קארי לתפקיד. "היה עניין מצדו בנוגע לתפקיד. ואז אנחנו הגבנו, מן הסתם, בחיוב. אבל זה הגיע בסופו של דבר לדיונים בנוגע לזווית שניקח על הדבר. הוא וקולין ג'וסט שוחחו מספר פעמים. הוא ואני גם כן. הוא יעניק לתפקיד אנרגיה ועוצמה, ו...בתקווה, זה מצחיק."

 

 

באותו ראיון גם אישר מייקלס שנראה שוב על המסך את אלק בולדווין ומאיה רודולף בחיקויים שלהם של הנשיא טראמפ וקמאלה האריס. חבר הקאסט הקבוע בק בנט יופיע בחיקוי של סגן הנשיא, מייק פנס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE