הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיריית סן פרנסיסקו תעניק אלף דולר מידי חודש לנשים שחורות שיכנסו להיריון
מדובר ב"פיילוט" ראשוני שעבורו נבחרו כ-150 נשים שחורות, המדיניות עשויה להתרחב עוד יותר. ראשת העיר מסרה: "גישה חדשנית ושוויונית שתקל על חלק מהלחצים הכספיים שמונעים לעתים קרובות מדי מנשים להיות מסוגלות לשים את בריאותן במקום הראשון"

ביום שני הודיעה לשכת ראש עיריית סן פרנסיסקו על השקת תוכנית ממשלתית בשם "פרויקט לידה בשפע", שתעניק 1,000 דולר לחודש תשלומים במזומן לנשים שחורות עבור הריון וילדות.

מלשכת ראש העיר נמסר בהודעה לעיתונות כי "הניסוי יספק תוספת הכנסה חודשית ללא תנאי של 1,000 דולר לכ-150 נשים שחורות בסן פרנסיסקו למשך תקופת ההריון ובמשך ששת החודשים הראשונים לחיי התינוק שלהן, עם מטרה לספק בסופו של דבר תוספת זו עד לשנתיים לאחר ההריון".

"מתן הבטחת הכנסה מובטחת לאימהות במהלך ההריון היא גישה חדשנית ושוויונית שתקל על חלק מהלחצים הכספיים שמונעים לעתים קרובות מדי מנשים להיות מסוגלות לשים את בריאותן במקום הראשון", אמרה ראשת העיר בריד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר זיאה מלאווה ממחלקת הבריאות הציבורית בסן פרנסיסקו הדהד את המסר וטען כי "מתן סיוע במזומן ישיר ובלתי מותנה הוא צעד משקם שלא רק מפגין אמון בנשים לבצע את הבחירות הנכונות עבורם ובני משפחותיהם, אלא יכול גם להפחית את הלחץ הבסיסי של חוסר הביטחון הפיננסי שעשוי לתרום לשיעורים הגבוהים של לידות מוקדמות בקהילות אלה. זה מרגש להיות בעיר שלא רק קוראת לגזענות כבעיה, אלא גם נוקטת בצעדים לריפוי הפצעים שהותירו עשרות שנים של עוול וסנטימנט נגד השחורים".

בהודעה לעיתונות הוזכרו נקודות שונות שהינן חלק מ'תיאוריית הגזע הביקורתית' עם מושגים כגון "גזענות מבנית" ו"צדק גזעני ","הון גזעי "ו "פערי עושר גזעי".

בין מממני השותפות הציבורית-פרטית הזו יש למנות את קרן StartSmall של מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE