הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פונו ממקום מגוריהם בשל שריפה רק כדי לצפות בחוסר אונים במצלמות האבטחה המחוברות לטלפון בבוזזים השודדים את ביתם
שריפות היער באורגון ובקליפורניה נמשכות, החשד להצתות הולך וגובר לאחר שנעצרו שורה של אנשים בחשד להצתות, עבור צמד בעלי בית המזל לא שפר והם נשלחו מביתם רק כדי לראות מרחוק את הפולשים החודרים אליו

זוג באורגון נאלץ לברוח מביתו בגלל השריפות המשתוללות באזור, ומצא עצמו מתמודד עם שברון לב נוסף - כשהוא צופה בחוסר אונים בבוזזים פורצים דרך מערכת מעקב הווידיאו הביתית שלהם המחוברת לטלפון הסלולרי שלהם.

טרייסי ומרווין ג'ונסון סיפרו לחדשות KOIN 6 כיצד השריפה כבר השמידה שביל הליכה של שני קילומטרים בביברקריק ימים קודם לכן .

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות כיבוי האש הצליחו להציל את ביתם למרות השריפה אך הדבר לא התריע את הבוזזים שפרצו אליו למרות צו הפינוי שהיה באזור.

"מצלמת המעקב שלנו נדלקה ואמרה לנו שיש תנועה ואנחנו יכולים לראות את האורות עולים לכניסה שלנו" אמר מרווין ג'ונסון.

"ראינו את הדלת נפתחת ושמענו אנשים בתוך הבית מדברים."

 

בני הזוג הזעיקו את המשטרה, אך הבוזזים כבר ברחו, למרבה המזל, נראה שהגנבים לא ברחו עם יותר מדי שלל, כך לפי דיווח בני הזוג.

בית השניים נמצא במחוז קלקמאס, שם נמסר מלשכת השריף שהתרחשו כ-13 מעצרים באזורי הפינוי, כולל כמה בגין פריצה, הסגת גבול פלילית, והחזקת כלי פריצה, אכן החשד ההולך ומתגבר הוא כי רבים במדינת אורגון אשר היו אחראיים לפרעות הקשות בעיר פורטלנד בחרו עתה להתמקד בשריפות יער ובבזיזת בתים לאחר שגורשו מהעיר על ידי כוחות המשטרה הפדרלית.

רבים במדינה אף הציבו שלטי אזהרה שבחלקם נכתב "אתה גוזל, אנחנו יורים" - בעוד אחרים מתחמשים ומקימים מחסומים המונעים כניסה לאזורי פינוי.

אישה אחת באורגון גם הפכה לכוכבת וויראלית לאחר שווידאו שלה הראה אותה שולפת אקדח על פורץ החשוד כי הוא מתכנן להפעיל שריפות.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE