הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היא לא רוצה שישבר לה הלב": החברים של דמי לובאטו "מודאגים" לגבי הכוונות של הארוס שלה
לאחרונה צפו ציוצים שלכאורה נכתבו על ידי ארוסה של הזמרת, מקס אריך שבהם הוא משווה בינה לבין סלינה גומז. מאז התעורר חשדם של האנשים הקרובים אליה שיש כאן משהו מסריח

דמי לובאטו ומקס אריך נמצאים במערכת יחסים כחצי שנה והם כבר הספיקו להתארס. בחשבונות המדיה החברתית של השניים הם לא מפסיקים להעלות תמונות דביקות שגורמות לזוגיות שלהם להיראות כמו גן עדן עלי אדמות. אבל מסתבר שהחברים של דמי לא כל כך קונים את זה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המעגל הקרוב של הכוכבת הביעה דאגה לגבי הכוונות של אריך במערכת היחסים עם דמי, במיוחד לאחר שפורסמו לאחרונה הערות שכתב בעבר על סלינה גומז שהייתה בעבר חברה טוב של ארוסתו. בפוסטים אחרים שעלו, נראה שהיו למקס לא מעט התאהבויות בכוכבות שונות כמו אריאנה גרנדה וג'יג'י חדיד.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Date night at Nobu � I love you @maxehrich - also shout out to @brianbonifassi for the pic!!! ❤️

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

 

לובאטו הגיבה על השיתופים בחשבון האינסטגרם שלה וטענה שמדובר בזיוף. "זה ממש עצוב שאנשים מזייפים תמונות כדי להסית נשים אחת כנגד השנייה," כתבה. "אם לנשים יש קונפליקט זה ביניהן ולא קשור אליכם." עוד הוסיפה הכוכבת בת ה- 28 ושאלה, "אין לכם דברים חשובים יותר לכתוב עליהם ב- 2020???"

אחר כך כתבה, "אני מאתגרת כל צהובון שמעז לכתוב את שמי להזכיר את שמה של בריאונה טיילור ואת העובדה שהרוצחים שלה עדיין לא נעצרו." היא כמובן מתייחסת לשוטרים שירו לתוך ביתה של בריאונה טיילור על אף שלא הייתה אשמה בדבר, והרגו אותה.

מאז, מחק אריך את חשבון הטוויטר שלו אבל מעריצים העלו צילומי מסך של ציוצים מעברו. באחד מהפוסטים שעלו נראה השחקן מדבר עם העוקבים שלו בלייב שבו הוא לא מפסיק להחמיא לסלינה, "אני חושב שהיא בחורה מאוד, מאוד, מאוד מוכשרת, והאמת שהייתה לי התאהבות רצינית עליה כבר מ- 2010," אמר בסרטון.

 

 

"ואני- אני המתבגר, כאילו, אמרתי את זה בראיון גם אז זה די היה עניין מתמשך אבל אז מן הסתם שמתי את זה בטוויטר, ואפילו לא חשבתי שזה יתפוס ככה- שאנשים יקחו את זה כל כך ברצינות." המשיך. "אבל כן, בכנות אני חושבת שסלינה גומז היא אישה יוצאת דופן. הדברים שהיא עומדת מאחוריהם במובן של צדקה, להיות אקטיביסטית, פשוט יש לה לב מדהים. הלב שלה נמצא במקום הנכון. היא אוהבת את ישו, היא אוהבת את אלוהים. היא פשוט, היא מלאך, ואני אוהב אותה, אבל בנוסף לזה, אני מכבד אותה מבחינה מוזיקלית ואני רוצה לעשות איתה מוזיקה. אוקי? אני רוצה לעשות איתה שיר ולהוציא אותו."

 

 

על פי הדיווחים דמי הרגישה "פגועה" מהדרמה, ואפילו "ממש כעסה" כשהפוסט צף. אבל נכון לעכשיו "היא מאוהבת לגמרי במקס והיא לא רוצה שישבר לה הלב. באמת אכפת לה ממקס והיא רוצה להאמין שהכוונות שלו אמיתיות."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE