הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מארוול ודיסני מוציאים סדרה חדשה: הגיע הזמן שתכירו את בת הדודה של האלק הענק הירוק
השחקנית טטיאנה מסלני שמוכרת בעיקר בשל תפקידה בסדרה "אורפן בלאק", תשחק את דמותה של שי- האלק בסדרה של דיסני. מארק רופאלו, ששיחק את ההאלק בסרטי מארוול כבר איחל לה בהצלחה

טטיאנה תיכנס לנעליה של עורכת הדין וגיבורת העל ג'ניפר וולטרס בסדרה חדשה שתעלה בפלטפורמת הסטרימינג דיסני+. בספרי הקומיקס של שי-האלק, ג'ניפר היא עורכת דין שמקבלת את כוחות על שלה לאחר שהיא מקבלת עירוי דם מבן דודה, ברוס באנר. ממש כמוהו גם היא שומרת על רמת האינטליגנציה הגבוהה שלה והאישיות בזמן שהיא הופכת לדמותה הירוקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זוכת האמי ג'סיקה גאו תהיה הכותבת הראשית של הסדרה כמו גם המנהלת שלה. שי-האלק תהיה סדרה אחת מבין מספר סדרות לייב אקשן של מארוול שמתוכננות לצאת בדיסני+. המטרה של מארוול היא להתמקד בגיבורי על חדשים לצד פנים מוכרות שהופיעו על מסך הקולנוע. גיבורים כמו הפאלקון ו- ווינטר, סולג'ר ו- וונדה וויז'ן כולם צפויים להופיע בהמשך השנה. לצד הדמויות הללו דיסני מתכננת לכתוב סדרות גם עבור הדמויות של לוקי, הוקאיי, מיס מארוול, ומון נייט.

 

 

מסלני כאמור מוכרת בעיקר עבור תפקידה האייקוני בסדרה "אורפן בלאק", עבורו גם זכתה בפרס האמי. בסדרה היא שיחקה מספר שיבוטים זהים של אותה בחורה אחת. תפקידה האחרון היה בסדרה "פרי מייסון" של HBO.

נשיא אולפני מארוול, קווין פייג' הודיע לראשונה על הסדרה החדשה בקיץ שעבר. "ברוס באנר הוא כבר לא ההאלק היחיד בעולם הסינמטי של מארוול," אמר פייג' בזמן שנשא נאום מול קהל מעריצי קומיקס בכנס. "ג'ניפר וולטרס היא גם האלק, היא עורכת דין, והיא עומדת לככב בסדרה שכמותה טרם נראה על המסך."

 

 

השחקן שמגלם את בן הדוד של שי-האלק בסרטי "הנוקמים", מארק רופאלו, בירך את מסלני על התפקיד החדש בחשבון הטוויטר שלו, "ברוכים הבאים למשפחה, בת דודה!"

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE