הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שתהיה שנה מתוקה ומרזה: מסתבר שדבש יכול לסייע לכם להוריד במשקל
ערב ראש השנה הוא רק תירוץ להתחיל להחליף את הסוכר בתפריט שלכם בדבש אמתי ואיכותי. הוא מסייע להתגבר על ההתמכרות לסוכר, מכיל שלל יתרונות בריאותיים ובנוסף, ידידותי לסביבה

אחד המאכלים המרכזיים שאוכלים בערב חג ראש השנה כולל לא רק את ברכת השנה המתוקה, אלא גם את ברכת הירידה במשקל. מסתבר שדבש יכול לסייע למי שמבקשים להוריד יותר מ-30 קילו ממשקלם בתהליך ההרזיה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסייע להוריד במשקל ועדיף על פני סוכר, דבש

מדובר על הרגעים בהם מתעורר רצון למשהו מתוק או פשוט רוצים להמתיק את כוס הקפה: דבש יעשה את העבודה עם כמות קלוריות נמוכה יותר מזו שמכילות אפשרויות אחרות. דבש בהחלט מנצח סוכר ומכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא העובדה שהוא לא מוצר מעובד. בנוסף, דבש מכיל נוגדי חמצון, חומצות אמינו וויטמינים.

דבש שימושי גם בכל מצב בו משתמשים בסוכר ולא רק כממתיק לכוס התה או הקפה. ניתן להשתמש בו לצרכי אפייה, על מנת להוסיף מתיקות עדינה לטוסט או למנת היוגורט היומית וגם בתוך רוטב טעים לסלט.

באופן מובהק הדבש אינו המזון האידאלי למי שמעוניינים להוריד במשקל. מי שמעוניינים להצליח במשימה לא צריכים מתיקות במידה גבוהה. אך אם מי שמבקשים להתמודד עם ההתמכרות לסוכר, יכולים בהחלט להתחיל עם האלטרנטיבה הדבשית הזו.

תבחרו בטבע, דבש

הדבש הוא גם מזון בעל מרכיבים טובים לשילוב בתפריט היומי. כך שאין צורך לחשוש מפניו גם אם רוצים לאכול מזון בריא ואיכותי. עם זאת, חשוב לוודא שרוכשים דבש אמתי. יש לקרוא את התווית של הצנצנת בעיון, על מנת להימנע מצריכת סירופ דבש או חיקוי.

לסיום יש לציין, כי הדבש הוא מוצר מזון טבעי וידידותי לסביבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE