הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פעילויות מדהימות שאפשר לעשות עם הילדים לכבוד ראש השנה
רגע לפני שהחג מגיע, חשבנו שכדאי להציע לכם על הפעלות שתוכלו לעשות עם ילדיכם בבית לכבוד השנה החדשה. נכון שכבר הייתם איתם בבית לא מעט, אך תופתעו לגלות שיש יצירות שעדיין לא עשיתם בזמן הקורונה

בתוך כל הטלטלות שעברנו השנה אנו זוכים לרגע של שקט שבו נוכל לאזור כוחות מחודשים ואפילו כמה תקוות. ראש השנה הוא בהחלט הזמן להעריך שוב את הזמן שלנו כמשפחה, ליהנות ממנו ולצאת יחד שוב לדרך רעננים יותר וחזקים יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה מדי בחג, אספנו בשבילכם מספר פעילויות מגניבות שהילדים וגם אתם תיהנו לעשות יחד:

 

 

בינגו ראש השנה

את המשחק הזה מכירים רוב הילדים ולכן סביר להניח שיהיו לכם קונים נלהבים עבורו. לחצו על הלינק כדי להדפיס את כל מה שאתם צריכים ואחרי מספר צעדים פשוטים תהיה לכם פעילות מעולה שתוכלו אפילו ללמד דרכה את הילדים על סמלי החג השונים.


עץ תקווה לשנה החדשה

ראש השנה מהווה עבור לא מעט אנשים איזשהו סימן דרך שאחריו אפשר לעשות שינוי, גדול או קטן אשר יהיה. עץ התקווה הוא דרך מדהימה לעודד את הילדים להגדיר את המטרות שלהם לשנה שתבוא. את העץ מכינים מחמר, ענפים של עץ שאפשר לאסוף בגינה, מנקי מקטרות, נייר צבעוני ודבק. כל אחד מבני המשפחה כותב על פתק את התקוות לשנה החדשה ויחד תולים אותם על העץ. את כל ההוראות תמצאו בקישור.

 

 

ברכת ראש השנה עם דוגמא של יערת דבש

באתר המקסים הזה תמצאו רעיון מעולה להכנה של ברכה תוצרת בית. את דוגמת יערת הדבש המתוקה מכינים בעזרת, תאמינו או לא, נייר פצפצים! ומי לא אוהב נייר פצפצים בעצם? יש גם הוראות כיצד לצייר דבורים חינניות בעזרת האצבעות. נהדר לילדי הגן וגם לילדי בית הספר.


חותמות תפוחים מפקקי שעם

האינטרנט הוא ללא ספק מקום מופלא, מלא באנשים יצירתיים. באתר creative Jewish mom, תמצאו מלא רעיונות ליצירות לכבוד ראש השנה ובכלל. באמצעות חותמות השעם תוכלו להכין ברכות לראש השנה ואפילו לקשט פריטים לשולחן החג.

 

 

יומן הכרת תודה משפחתי

על פי התלמוד יש לומר לפחות 100 ברכות ביום, אך גם אם אתם לא דתיים עדיין מצב הרוח שלכם ישתפר בשנייה ברגע שתכתבו את הדברים הטובים שיש לכם בחייכם. אפשר להניח בסלון יומן יפה שבו אפשר לכתוב אפילו פעם בשבוע את הדברים שאנחנו אסירי תודה עליהם. זו תהיה עבורכם וגם עבור ילדיכם חוויה מרגשת ומגבשת.

דף צביעה עם סמלי החג שהופך לשרשרת

ילדים אוהבים לצבוע, זו עובדה ידועה. בקישור הזה יש לכם במרחק של קליק דף צביעה מהמם עם כל סמלי החג כמו תפוחים, דבורים ורימונים. אחר כך אפשר לגזור את העיגולים ולהכין מהם שרשרת מגניבה. כמובן שזו גם הזדמנות טובה ללמד קצת את הילדים על ראש השנה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE