הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בלוס אנג'לס: פורצים נכנסו לבית באישון לילה, בעל הנכס החמוש לא היסס להתערב
בעל הבית בפיקו ריברה התעורר במהלך הלילה כששמע את הפורצים, והוא לא חשב פעמיים והחליט לשלוף אקדח ולהתעמת איתם. מותו של אחד הפורצים נקבע במקום, ואילו השני הובהל לבית החולים ע"י נהגת המילוט, שבעצמה נעצרה. חוקרי המשטרה בודקים האם יש קשר לכנופייה אלימה שפועלת באזור

אש נפתחה לעבר כנופיית פורצים בעיר פיקו ריברה שבדרום קליפורניה, כך על פי רשויות החוק המקומיות שהוסיפו שאחד החשודים נהרג, אחד נפצע באורח קשה ואדם נוסף נעצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר בפיקו ריברה

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 1:00 בלילה שבין חמישי לשישי, אז הפורצים הגיעו לבית בשד' סראפיס בפיקו ריברה, עיר הנמצאת כ-20 ק"מ דרום-מזרחית למרכז העיר לוס אנג'לס.

מהודעת משרד השריף עולה כי שניים מהפורצים התקדמו לעבר הבית, כאשר אישה המתינה להם ברכב המילוט. בעל הבית סיפר לחוקרים שישן במיטתו כאשר לפתע שמע רעש של זכוכית שהתנפצה, ובעקבות כך הוא שלף אקדח ויצא לבדוק את מקור הרעש.

הוא הבחין בגבר זר העומד בתוך ביתו, פתח באש לעברו ופגע בו בחזה. בשלב זה החליט בעל הבית לבצע סריקה מסביב לבית, ובחצר האחורית הוא הבחין בפורץ נוסף. לדבריו, אותו פורץ שלח יד לעבר המותן, דבר שגרם לבעל הבית לחשוש שהוא חמוש, ועל כן הוא ירה בו מטווח קצר.

"החשוד השני שנורה מת מפצעיו במקום", הסביר סגן בראד הול ממשרד השריף במחוז לוס אנג'לס, שהוסיף שהחשוד הראשון הצליח לצאת מהבית ולהגיע עד לרכב המילוט. "הנהגת לקחה אותו לבית חולים, והוא הוכנס לניתוח", הסביר הול. טרם התקבל עדכון על מצבו, אך הול הוסיף שהנהגת נעצרה.

 

נוכחית משטרתית גדולה נרשמה באזור לאחר התקרית הקטלנית

 

זהותם של החשודים טרם פורסמו, אולם במשטרה סבורים שהם קשורים לכנופייה אלימה שפועלת באזור. עם זאת, החקירה נמצאת בעיצומה, וככל הנראה מוקדם מדי לקבוע האם מדובר בפריצה אקראית, או שמא פעולה מכוונת כנגד בעל הבית.

גם שמו של בעל הבית היורה טרם פורסם, אך הול מסר שהוא הגיע לתחנת המשטרה על מנת למסור עדות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE