הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יש גבול למה שהיא מסוגלת לספוג"- קניה ווסט הפר את ההבטחה שלו לקים קרדשיאן והיא "הגיעה לקצה"
הראפר וכוכבת הריאליטי הצליחו לגשר על התקופה הקשה שעברו בתחילת הקיץ. אך כעת מדווח שקניה הפסיק לקחת את התרופות שלו לטיפול בהפרעה הדו- קוטבית שבה הוא לוקה וקים מרגישה חסרת אונים

הנישואים של קניה ווסט ואשתו קים קרדשיאן שוב עומדים בסימן שאלה ענק. בתחילת הקיץ, הראפר וכוכבת הריאליטי היו על סף גירושים לפני שמצאו את הדרך להשלים ולהחלים כמשפחה. אך למרות התקווה המחודשת נראה שקניה לא מצליח להתמודד עם השדים שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השבוע, המוזיקאי בן ה- 42, העלה 114 ציוצים ביומיים כחלק ממה שלטענתו הוא מאבק בחוזים הדרקוניים של חברות התקליטים. ביום רביעי טוויטר החליטו בצעד לא אופייני להחרים את ווסט למשך תקופה, לאחר שהפר את חוקי הפלטפורמה כשהעלה צילומי מסך מטלפון שלפי דבריו שייך לעורך של מגזין "פורבס". באחד הציוצים שהעלה הוא נראה משתין על אחד מפרסי הגראמי שלו, אותו הוא שם בתוך האסלה.

סערת הטוויטר עשו מגיעה כחודשיים לאחר שווסט הכריז על כך שהוא מתכוון לרוץ במרוץ הנשיאותי של ארצות הברית. כאשר הופיע מול קהל בעצרת פוליטית הוא חשף פרטים מאוד אישיים אודות משפחתו, ובטוויטר אף האשים את קים ואת אמה, קריס ג'נר בחתירה נגדו. מקורות סיפרו שהקמפיין המנותק מהמציאות של הכוכב קשור באפיזודה מאנית כחלק מההפרעה הבי- פולארית שלו.

 

 

כעת מקור סיפר למגזין "פיפל" שהאם לארבעה, בת ה- 39 "הגיעה לקצה החבל- שוב." עוד חשף המקור שקניה "ירד מהתרופות שלו," אמר. "הוא הבטיח שהוא ימשיך לקחת אותן. בפעם האחרונה, חלק מהמשא ומתן עם קים היה שהוא יחזור לקחת טיפול תרופתי ושהוא יעבוד מאוד קשה לשלוט בדחפים שלו. הוא הבטיח הרבה הבטחות. ועכשיו ההבטחות האלה הופרו, לאחר פחות מחודש."

קים, שחולקת עם קניה את ארבעת ילדיהם- נורת' בת ה- 7, סיינט בן ה- 4, שיקגו בת השנתיים, ופסלם בן 16 החודשים- מרגישה ש"יש גבול למה שהיא מוכנה לספוג."

 

 

"זה אותו הדבר שוב ושוב ושוב," אמר המקור. "הוא הולך על קרח מאוד דק איתה כרגע, והיא באמת מנסה להחליט מה לעשות כדי להגן על הילדים, אבל גם על השפיות שלה. כל הדבר הזה הוא מייאש וקשה עבורה." סיפר.

עוד דיווח המקור ש- "לקים לא היה מושג שהוא הולך לצייץ משהו. ממש שום מושג. והיא ראתה את הציוצים והייתה כזה, 'ברצינות? שוב?' היא רוצה להיות פרטנרית תומכת, היא עושה כל מה שהיא יכולה לעשות כדי לתמוך בו. אבל הוא חייב לתמוך בעצמו. הוא חייב לטפל בבריאות שלו. היא לא יכולה לדחוף לו תרופות בכוח. היא לא יכולה להכריח אותו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE