הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אופס! אני טיפשה"- כריסי טיגן עשתה טעות בלייב
הדוגמנית שנמצאת כרגע בהריון שלישי מבעלה, ג'ון לג'נד, עדיין נשארת מאוד פעילה ברשתות החברתיות. למעשה היא כל כך פתוחה עם העוקבים שלה שהיא סיפרה להם בטעות מהו מין העובר

טיגן נמצאת כרגע בשמירת הריון, אז כדי להעביר את הזמן היא החליטה לשוחח עם העוקבים שלה באינסטגרם בלייב. בזמן שהיא מספרת להם על מצבה, בטעות פלטה את מין התינוק שבדרך. אז תאחלו להם מזל טוב, יש להם בן!

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בלייב שעשתה סיפרה כריסי למעריצים על הבעיות שחוותה במהלך ההריון שבגללן היא צריכה להיות בשמירת הריון, אך היא הבטיחה לצופים שלא צפויה סכנה לתינוק. "זה כל כך מוזר בגלל שהתינוק ממש, ממש בריא והוא גדול. הוא כנראה-" ברגע הזה היא כיסתה את הפה בגלל שהיא פתאום הבינה את פליטת הפה שהייתה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

explaining what’s going on with my poopy placenta on my stories if you’re interested. Apologies for all the missed commitments in the next few weeks. �

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

 

"אופס! אני טיפשה...בכל מקרה," אמרה כריסי. "הוא גדל יפה, הכל טוב. אני מרגישה ממש טוב, אבל השחלות שלי ממש, ממש חלשות, וזה גורם לי לדמם הרבה. בגדול זה פשוט בסיכון גבוה ואתם יודעים, פשוט הדבר הקטן הזה עבר כל כך הרבה כבר."

 

 

בחשבון הטוויטר שלה הגיבה הדוגמנית לאחת העוקבות ואישרה שאכן, היא חשפה את מין העובר. המעריצה כתבה, "חשיפה המין המושלמת, כריסי טיגן." האם המצפה כתבה בתגובה, "אין שריפות ולא ירו לאף אחד בז*ן." בכך היא התייחסה למסיבת חשיפת המין שהתחילה את שריפת אל- דוראדו בקליפורניה.

 

 

טיגן והמוזיקאי ג'ון לג'נד הם כבר הורים לשני ילדים: לונה בת הארבע ומיילס בן השנתיים. את ההריון חשפו במהלך קליפ חדש לשיר של ג'ון, בוא אפשר לראות בסוף הקליפ את כל המשפחה מתרוצצת על החוף וכריסי מחזיקה בבטן הגדלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE