הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הוא דחף את לשונו לעומק הגרון, תפס אותי כמו תמנון, והתחיל למשש את כל גופי" - תלונה חדשה או עלילת דם ישנה נגד נשיא ארה"ב?
נשיא ארה"ב, הדוגמנית, ותא ה-VIP הפרטי באליפות הטניס הפתוחה של ארה"ב, האם הסיפור קרה או לא?, ומדוע בן זוגה של המתלוננת שהיה בזירת התקיפה שתק ב-23 השנים האחרונות? - צפו בעדות המצלומת של הדוגמנית לשעבר שטוענת "זה גורם לי לבחילה"

בראיון ל"גרדיאן" הבריטי טוענת הדוגמנית לשעבר איימי דוריס שהנשיא טראמפ החדיר את לשונו אל גרונה, החזיק אותה בזרועותיו כך "שהיא לא תוכל להימלט" ותקף אותה מינית במהלך אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס שהתקיימה לפני כ-23 שנים בעיר ניו יורק.

"הוא פשוט דחף את לשונו אל גרוני, ואני דחפתי אותו", אמרה דוריס, "אך אז אחיזתו התהדקה וידיו היו מאוד מששניות בכל גופי, השדיים, הישבן, הגב שלי, הכל".

״הייתי בתוך אחיזתו ולא יכולתי לצאת מזה. אני לא יודעת איך קוראים לזה כשאתה תוקע את הלשון בגרון של מישהוי אבל דחפתי אותה החוצה בשיניים. אני חושבת שאולי פגעתי בלשונו'".

עורכי הדין של טראמפ הכחישו "במילים הכי חזקות" שהנשיא אי פעם הטריד, התעלל או התנהג בצורה לא תקינה כלפי דוריס.

עוד אמרו עורכי הדין של הנשיא אמרו ל"גרדיאן" כי יש עדים רבים לכל התנהגות מינית כלשהי שהתרחשה בתיבת ה-VIP של איצטדיון הטניס הלאומי של ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמו כן בסביבת טראמפ טוענים כי בן הזוג לשעבר של דוריס, ג'ייסון בין, אמר שהוא אינו זוכר שדוריס טענה טענות שכאלה באותה עת.

דוריס, שהייתה בזמנו בת 24 התגוררה באותה תקופה בבוקה-רטון שבפלורידה ונסעה באופן קבוע למיאמי לעבודות דוגמנות ומשחק. לטענתה היא הוצגה בפני טראמפ בשנת 1997 על ידי בן זוגה שהכיר את טייקון הנדל"ן ובהמשך תיאר אותו כ"חברו הטוב ביותר".

לטענתה, היא נלקחה לפגוש את הנשיא העתידי במגדל טראמפ לפני ששלושתם יצאו לצפות באליפות ארה"ב הפתוחה בטניס ב'פלשינג מדוז' שבניו יורק.

דוריס, אז בת 24, טוענת שטראמפ 'התחיל מאוד חזק באופן מידי' למרות שהחבר שלה ישב לצידה. לטענתה, כשחזרה מטיול לשירותים היא מצאה את טראמפ מכריח את עצמו עליה - ואמרה שהיא מרגישה שהיא נחנקת באחיזת התמנון שלו. לטענתה, טראמפ המשיך לתקוף אותה למרות שהיא התחננה בפניו "להתרחק" וטענה כי לטייקון העסקים 'לא היה אכפת'.

הדוגמנית לשעבר אומרת שהיא חשה 'מחוללת', אך גם חשה לחץ לפעול כרגיל ולהמשיך לשוחח עם האורחים לאחר התקיפה לכאורה.

כאשר חזרה למחרת לתיבת ה-VIP באצטדיון היא טענה כי טראמפ המשיך לרדוף אחריה אך לא תקף שוב לכאורה.

נאמר כי אורחים אחרים בתיבה כללו את השחקן לאונרדו דיקפריו ואת אמן האשליות דיוויד בליין.

 

עדותה של איימי דוריס לעיתון 'הגרדיאן'

דוריס אומרת שהיא שהתה בנוכחותו של טראמפ שוב יומיים לאחר מכן בטקס אזכרה לג'יאני ורסאצ'ה, מעצב האופנה שנורה למוות כמה שבועות קודם לכן במיאמי ושבמהלך שהותה בניו יורק, לטענתה, טראמפ ניסה ליצור את הרושם שהם בני זוג.

בזמן התקיפה לכאורה, טראמפ היה בן 51 ונשוי לאשתו השנייה מרלה מייפלס, לה נישא בשנת 1993 והתגרש ממנה ב-1999.

דוריס, היא כיום אם לבנות תאומות, ואומרת ששקלה להתבטא בשנת 2016, אך הייתה מודאגת מהפגיעה במשפחתה.

"עכשיו אני מרגישה שהבנות שלי עומדות להפוך בנות 13, ואני רוצה שיידעו שאתה לא נותן לאף אחד לעשות לך שום דבר שאתה לא רוצה," אמרה.

טראמפ הכחיש במילים הכי חזקות שאף פעם הטריד, התעלל או התנהג בצורה לא נכונה כלפי דוריס, וטען כי מדובר בהוצאת דיבה והשמצה שנועדה לפגוע בקמפיין שלו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE