הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפדופיליה בהוליווד חודרת לקמפיין ביידן: כוכב נטפליקס המקורב למועמד לנשיאות מואשם בהפקת סרטי פורנרוגרפיית ילדים

כוכב הסדרה 'צ'יר' (Cheer) של נטפליקס ותומך קמפיין ג'ו ביידן נעצר והואשם בהפקת פורנוגרפיית ילדים.

האישומים בפורנוגרפיה הובאו על פי פרקליטות ארה"ב בשיקגו, על פי דיווח של עיתון הטיימס בשיקגו.

בתלונה הפלילית שהוגשה ביום חמישי נטען כי ג'רי האריס ביקש תמונות וסרטונים פורנוגרפיים משני נערים בני 14. הורי הנערים מצאו את התמונות והסרטונים באחד הטלפונים.

"לאחרונה פנה הורה לשני ילדים בני 14 לאכיפת החוק בנוגע להאשמות לפיהן בשם ג'רי האריס יצר קשר מקוון עם צמד קטינים וביקש שוב ושוב תמונות וסרטוני פורנוגרפיה של ילדים", נכתב בתלונה.

"אחד הקטינים הצהיר כי בין דצמבר 2018, כאשר האריס יצר איתו קשר מקוון לראשונה, למארס 2020 כאשר הוא הפסיק לדבר עם האריס, לבקשתו של האריס, שלח הקטין למעלה מתריסר צילומים וסרטונים המתארים את איבר מינו ופי הטבעת", המשיך התצהיר. "הנער הצהיר כי האריס שלח צילומים של איבר מינו, כמו גם קטעי וידאו בהם הוא מענג את עצמו. הקטין הודיע ​​להאריס שהוא בן 13 במפגש המקוון הראשוני שלהם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתצהיר נאמר עוד כי הקטינים דיווחו על "מפגש אישי אחד" בין האריס לקטינה, בו כוכב נטפליקס "ביקש מין אוראלי בחדר אמבטיה באירוע של סדרת הטלוויזיה "מעודדות" בו השתתף האריס".

בתצהיר נאמר גם כי האריס הודה כי ביקש מאחד מבני הנוער הקטינים לצלם תמונות וסרטונים של "איבר מינו וישבן ולשלוח את התמונות והסרטונים דרך Snapchat, בידיעה כי [הקטין] היה בן 13".

"האריס הודה עוד כי השתתף בשיחות סנאפצ'ט מתמשכות החל מדצמבר 2018 ועד מרץ 2020", כוכב נטפליקס "הודה לאכיפת החוק שהוא אכן קיבל תמונות וסרטונים כאלה" מבני הנוער הקטינים.

בחודש שעבר, המגזין TIME הדגיש כיצד הקמפיין לנשיאות ביידן גייס את האריס ואנשי הוליווד אחרים שיעזרו לדרבן את שיעור ההצבעה להצעתו של סגן הנשיא לשעבר בבית הלבן.

הצוות הדיגיטלי של ביידן יודע שהמעקב המקוון לא מסוגל להתחרות עם טראמפ, אז האסטרטגיה נסבה בחלקה על מינוף הפופולריות של אחרים.

הצוות של ביידן ארגן הפעלות באינסטגרם לייב עם משפיענים ביניהם אישיות הטלוויזיה קיקה פאלמר, וג'רי האריס מהסדרה ''מעודדות'' לנטפליקס.

(הרעיון לעבוד עם האריס זכה לתמיכתה של נכדתו של ביידן בגיל המכללה).

כאן אפשר לראות את הסרטון של ביידן והאריס משוחחים

מעצרו של האריס באשמת הפקת פורנוגרפיית ילדים מגיע כאשר נטפליקס נתונה תחת אש קשה על שחרורו של הסרט, Cuties, שלטענת המחוקקים הדמוקרטים והרפובליקנים מנצל מינית בני נוער בגיל צעיר ומייצר עניין לפדופילים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE