הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ד"ר פאוצ'י: "אלה שני הויטמנים שאני לוקח אשר בולמים את ההידבקות במחלה"
החדשות הטובות, אפשר למצוא אותם בכל חנות טבע הקרובה לביתכם, החדשות הרעות? פאוצ'י הודיע כי רק במחצית השנייה של שנת 2021 כולם יחוסנו סופית מהנגיף

ד"ר אנתוני פאוצ'י, מנהל המכון הלאומי לאלרגיה ומחלות זיהומיות מאז 1984, הופיע בראיון באינסטגרם לייב עם השחקנית ג'ניפר גארנר הידועה כ'גורו בריאות' במהלכו הודה כי הוא "נוטל תוספי ויטמין D" בכדי לסייע במניעת COVID-19, והציע להוסיף לויטמין גם "גרם של ויטמין C" שיהיה בסדר "כדי לסייע במניעת המחלה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בדיון רחב היקף פאוצ'י טען כי חייבים לאלץ ילדים ללבוש מסכות ולהתבודד מבחינה חברתית בבית הספר, הסביר אילו ענפי ספורט חייבים להיסגר, ואמר מי יורשה לקבל תחילה חיסון ומה ניתן לעשות כדי לסייע במניעת התפשטות COVID -19 ברמה האישית.

באופן ספציפי הוא הציע תוספי ויטמין C ו-D כדי לשמור על מערכת חיסונית בריאה ולעזור להדוף את הנגיף, במיוחד אם אדם כבר חסר בוויטמין D.

הוא גם אמר שהוא לוקח תוספי ויטמין D כיוון שהוא בדרך כלל חסר.

"אם חסר וויטמין D, יש לכך השפעה על הרגישות לזיהום. לא אכפת לי להמליץ, ואני עושה את זה בעצמי, ולוקח תוספי ויטמין D”, אמר והוסיף, "הוויטמין האחר שאנשים נוטלים הוא ויטמין C מכיוון שהוא נוגד חמצון טוב, כך שאם אנשים רוצים ליטול גרם ויטמין C בערך, זה יהיה בסדר".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Back-to-School/vaccine/sports/and more questions answered here. I love Dr. Fauci—and you will, too. �♥️ . @niaid @nihgov

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on

למרות הבטחתו של פאוצ'י כי ויטמין C יכול לסייע בקידום בריאות טובה במהלך המגפה, בתחילת הפנדמיה פשט על ידי ה- FBI ספא בריאות המציע ויטמין C תוך ורידי והואשם בקידום קוואקר.

התיק הלאומי דיווח:


מעניין כי ויטמינים C ו-D הם גם חלק ממשטר הטיפול המונע של COVID-19 הנבדק כיום, וכולל גם אבץ והידרוקסיכלורוקין.

מחקר שהחל בחודש יוני השנה, ובודד באופן מדויק כיצד פועל ההידרוקסיכלורוקין במניעת תסמיני המחלה אף חיזק את עמדת פאוצ'י כאשר הראה כי כאשר נעזרים בויטמין C, ויטמין D ואבץ התוצאות טובות יותר.

המחקר צפוי להסתיים בשנה הבאה.

פאוצ'י טען גם כי COVID-19 וההגבלות הנלוות לכך יהיו במקום עד למחצית השנייה של 2021, אז "כולם יחוסנו סופית".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE