הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סלמה האייק יוצרת מחדש תמונות שלה בביקיני מלפני 20 שנה
השחקנית בת ה- 54 הדהימה את העוקבים שלה כשהעלתה לאינסטגרם תמונות שלה בבגד בהשראת קמפיין שעשתה ב- 1999. הכוכבת נראית פשוט מדהים ונראה שהזמן כמעט ולא השפיע עליה

סלמה האייק מנצלת את הרגעים האחרונים של הקיץ בצורה מאוד פוטוגנית. בחשבון האינסטגרם שלה היא העלתה מספר פוסטים בבגד ים, אך מה שהיה הכי מופלא בהם הייתה העובדה שחלק מהתמונות צולמו לפני 20 שנה ואילו האחרות צולמו ממש לאחרונה, ובשתיהן היא מציגה גזרה נפלאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הפוסט הראשון שהעלתה הציג תמונות מתוך קמפיין ל- H&M שאליו הצטלמה סלמה בשנת 99'. בתמונה היא שוכבת על צידה בזמן שהיא מניחה את הראש שלה על ידה, והיא לובשת בגד חום. מתחת לתמונה כתבה, "התמונה הזו היא מקמפיין בגדי ים אירופאי שעשיתי ל- H&M ב- 1999."

 

 

בפוסט השני שבו נראית האייק בגילה הנוכחי כשהיא לובשת בגד ים בצבע דומה לזה שבו היא לובשת בתמונות הקמפיין. מתחת לתמונה היא כתבה, "2020: יותר מ- 20 שנה אחרי התמונה הקודמת. מוכנה לסוף השבוע! שיהיה לכם יום שישי נהדר."

 

 

זו לא הפעם הראשונה שבה האייק מעניקה הצצה למעריצים שלה על הגזרה החטובה שהיא משמרת. ביום הולדת ה- 54 שחל מוקדם השנה, שיתפה סלמה תמונות עוצרות נשימה שלה כשהיא לבושה בבגד ים שחור, כובע קש רחב שוליים, סרונג ועגילי חישוק מזהב. בתמונה נוספת באותו הפוסט היא מציגה קלוז אפ של פניה, שבהן העור שלה נראה פשוט זוהר.

 

 

מתחת לפוסט כתבה, "נחשו מי תהיה בת 54 מחר? דרך אגב, זה לא Throwback Thursday!". אחר כך הוסיפה, "תודה מריו על שהפכת לצלם בזמן החופשה!" בפוסט אחר שהעלתה לכבוד יום ההולדת היא כתבה, "אני כל כך אסירת תודה וגאה בכל אחת מ- 54 השנים שלי. תודה רבה על כל ברכות היום הולדת, במיוחד למעריצים שלי שהקימו בשבילי חשבון מיוחד ליום ההולדת. איזה מתנה!"

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE