הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זאת הסיבה האמיתית שבגללה קרדי בי מתגרשת מאופסט וזה ממש לא מה שחשבנו
במהלך לייב שעשתה הראפרית בחשבון האינסטגרם שלה, היא שוחחה בכנות עם העוקבים על ההחלטה להתגרש מבעלה שעימו היא חולקת בת, לאחר שלוש שנות נישואין

קרדי בי לא חוסכת מהמעריצים שלה שום מידע. במהלך אינסטגרם לייב שעשתה עם המעריצים שלה, היא סיפרה להם בדיוק מה הוביל אותה להגיש בקשה לגירושים מבעלה הראפר, אופסט. "אני רוצה לומר לכם תודה רבה. יחד עם זאת, כאילו, אני לא ממש צריכה את זה," אמרה למיליוני העוקבים שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני בסדר. אני רוצה שתדעו שלא הזלתי אפילו דמעה אחת," אף על פי שהודתה שאכן היו לה ולבעלה בעיות בעבר שכללו בין השאר בגידות מצדו, היא מספרת שזה לא מה שהביא אותה להחלטה הפעם. "הפעם לא בכיתי, רוצים לדעת למה? הסיבה היא שהגירושים לא קורים בגלל כל מה שקרה פעם. זה לא בגלל הבגידות…"

 

 

אז מה הסיבה שקרדי החליטה להיפרד סופית מאופסט? "פשוט התעייפתי מהפ**ינג ויכוחים. התעייפתי מזה שלא הצלחנו להסכים." חשפה. "כשאת מרגישה שזה לא אותו הדבר הפעם עוד לפני שבכלל בוגדים בך, אני מעדיפה פשוט לעזוב."

 

 

לקרדי היה חשוב להבהיר שאין מזימה שנועדה לקדם את האלבום החדש שלה. "לא קרה משהו משוגע לא מעולם הזה. לפעמים אנשים באמת פשוט מתרחקים. הייתי עם הגבר הזה במשך ארבע שנים. יש לי ילדה עם הגבר הזה, יש לי משק בית עם הגבר הזה… לפעמים את פשוט עייפה מהוויכוחים והמתח שנבנה. את מתעייפת לפעמים ולפני שמשהו קורה את עוזבת."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@muglerofficial on me @chromeheartsofficial on Daddy @offsetyrn

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on

 

שני הראפרים נישאו בשנת 2017 והם חולקים בת אחת, קולצ'ר בת השנתיים. העתירה מגיעה כשנה וחצי לאחר שקרדי בי ואופסט כמעט התגרשו בשנת 2018, בגלל בגידה מצדו של הראפר. בדצמבר 2018, קרדי הודיעה על הפרידה שלה ושל בן זוגה בחשבון האינסטגרם שלה, אך לבסוף החליטה לתת לקשר הזדמנות נוספת.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE