הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העבר רודף את כוכב פוקס-ניוז: אושיית הטלוויזיה, והשופט בדימוס אנדרו נפוליטנו נאשם בביצוע מעשי סדום באחד מנאשמיו
המעשים לכאורה בוצעו כאשר הנאשם היה בן 20 בלבד, והשופט כ'פיצוי' הציע הקלה בעונשו. נפוליטנו הכחיש בתוקף את הדברים, בינתיים הערוץ בחר להעניק לו ההזדמנות להגן על עצמו בבית המשפט

חדשות רעות מאד עבור ערוץ החדשות הגדול והפופולרי בארצות הברית.

אנליסט המשפטים הותיק של פוקס ניוז, השופט לשעבר אנדרו נפוליטנו, הידוע כמבקר חריף ביותר של הנשיא טראמפ, וכפרשן ראוותני, מואשם בימים אלה בביצוע מעשי סדום ובתקיפה מינית של נאשם לשעבר שעל עניינו הוא פיקח במהלך כהונתו כשופט במדינת ניו ג'רזי, כך על פי תביעה פדרלית שהוגשה ביום שישי האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צ'ארלס קורבישלי, שהיה בעבר נאשם שעמד למשפט למול השופט נפוליטנו, הגיש את התביעה בבקשה לפיצויים על סך כ-10 מיליון דולר מהשופט לשעבר, שלטענתו ביצע בו מעשי סדום בכוח, ובתמורה כ'פיצוי' בחר 'להקל בעונשו' בשנת 1987 כשקורבישי ישב על ספסל הנאשמים בהיותו בן 20, כך על פי דיווח של הביזנס אינסיידר.


בכתב התביעה קורבישלי מדווח כי בעקבות המעשים לכאורה, הוא פיתח חרדה קשה, מחשבות אובדניות חוזרות, טראומה נפשית ומחלות גופניות כתוצאה מהתקיפה לכאורה שבוצעה על ידי נפוליטינו.

עוד אמר קורבישלי כי נפוליטנו ניסה למנוע ממנו להגיש את התביעה על ידי איומים באמצעות תחנת משטרה מקומית.

נפוליטנו עצמו הכחיש בתוקף את האישומים בהצהרה לבית המשפט.

מבחינת הערוץ פוקס ניוז נמסר כי נפוליטנו "הבטיח לנו במונחים הכי חזקים שאפשר כי טענות אלה שקריות וכי הוא ילחם בהן באגרסיביות בבית המשפט."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE