הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“היא בת 41 והיא מבלה עם בת 19": קורטני קרדשיאן משתיקה את הביקורת על החברות עם אדיסון ריי
מי שעוקב אחרי כוכבת הריאליטי ברשתות החברתיות, וודאי ראה שכוכבת הטיקטוק הצעירה מתארחת אצלה לא מעט. רבים מהעוקבים של קורטני מתקשים לעכל את החיבור. קורטני הגיבה בצורה מושלמת למבקרים

כוכבת הסדרה "משפחת קרדשיאן," קורטני קרדשיאן, לא מוכנה לתת לביקורות של העוקבים שלה לגרום לה להרגיש רע לגבי עצמה. אתמול היא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות שלה ושל סנסציית הטיקטוק אדיסון ריי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

השתיים נעשו די קרובות בעת בחודשים האחרונים, והעלו לא פעם תמונות שלהן מבלות בבריכה. "עוד יומיים של קיץ," כתבה קורטני בתיאור הפוסט. היא לא נבהלה לרגע מהתגובות שפקפקו בחברות של עם אדיסון. "החברות הזו עדיין ממש מוזרה לי," כתבה אחר המשתמשות.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Two more days of summer.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 

עוקב אחר כתב, "היא בת 41 והיא מבלה עם בת 19 בבריכות." לכך הגיבה קורטני בצורה הכי מושלמת שרק יכלה, "אתה מציע מקום טוב יותר," הצטרפה קורטני לדיון. "אני מחפשת רעיונות…"

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My husband’s girlfriend and I exchanging stories.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

 

ביוני, אדיסון סיפרה על הדרך שבה היא וקרדשיאן התחברו. המשפיענית הסבירה שמי שחיבר ביניהן הוא היוטיובר דיוויד דובריק. "פגשתי את קורטני דרך חבר, דרך דיוויד. הפתענו את מייסון בגלל שמייסון אהב את הסרטונים שלי בטיטוק," סיפרה ריי בראיון. "סוג של פשוט נשארתי בסביבה ונהיינו ממש קרובות. התחלנו להתאמן יחד. עשינו סרטון בערוץ יוטיוב שלה שבו אנחנו עושות אימון ישבן וכל מיני, זה היה כיף."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

today is a beautiful day

A post shared by ADDISON RAE (@addisonraee) on

 

באוגוסט שיתפה אדיסון פרטים נוספים על החברות של עם קורטני. "היה לי כל כך כיף לבלות זמן עם קורטני ולפגוש את המשפחה," סיפרה. "הם כולם אנשים מאוד אוהבים ובאמת אכפת להם אחד מהשני. זה פשוט לא מפסיק לעורר בי השראה. יש להם כזה קשר מדהים וזה משהו שאני תמיד הערכתי במשפחה שלי, אז זה ממש גורם לי לאהוב אותם אפילו יותר כאנשים בגלל שלא כולם זוכים לראות כל שנייה." אחר כך הוסיפה, "זה פשוט מראה לך כמה הם אמיתיים. זה לא הכל רק למראית עין, ככה הם באמת."

59% לא
41% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE