הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבלה מכוונת: רכבת התנגשה במוטות הפלדה במסילה וגרמה לשיבושים בכל רחבי ניו יורק - נעצר חשוד בזירה
שיבושים במערכת התחבורה הציבורית של ניו יורק לאחר שחסר בית השליך פסולת בניין אל תוך מסילת הרכב בדאון-טאון, החשוד נעצר על ידי נוסעי הרכבת, מספר פצועים פונו מהזירה

רכבת תחתית במנהטן 'קיפצה על המסילה' וסטתה מדרכה במהלך יום ראשון הבוקר תוך שהיא מעיפה לכל עבר גושי מתכת וגורמת לתוהו ובוהו במערכת התחבורה התת-קרקעית של ניו יורק כך על פי הדיווחים, המאמתים את העובדה כי חשוד נעצר בזירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רכבת A פגעה בחתיכות פסולת כשנכנסה לתחנת הרחוב ה-14 והשדרה ה-8 בסביבות השעה 8:20 בבוקר, ואחד מגלגליה החליק מהמסילה, אמרו גורמים ב- MTA.

הרכבת המשיכה בשלב זה בתנועתה כאשר היא מתנגשת בקורות הפלדה המאסיבים של התחנה, דבר שיצר 'קילוף' של נתח ענקי של מתכת מהצד השמאלי הקדמי של הקרון הראשי ואף לעיוות של פסי המסילה.

התקרית הותירה כ-30 נוסעים אשר נזקקו לפינוי, כאשר שלושה מהם נפגעים בפציעות קלות, כך לפי דוברת ה-FDNY.

'השומרונים הטובים' בזירה מצאו חשוד אשר השליך חומרי בניין ממתכת על המסילה והחזיקו בו עד שהמשטרה הגיעה למקום, כך מסרו גורמים.

"הוא נתפס על ידי הנוסעים וכעת הוא נמצא במעצר", אמר אחד העובדים ב-MTA.

החשוד הבלתי מזוהה הינו חסר בית בן 30 - שסובל ככל הנראה מהפרעה כלשהי כך אמרו גורמים במשטרה ל"ניו יורק פוסט".

התאונה גרמה ל"עיכובים נרחבים" ברחבי מערכת הרכבות, לדברי שרה פיינברג, הנשיאה הזמנית של רשות התחבורה בעיר ניו יורק.

בתחילה נעצרו כל רכבות A במנהטן מדרום לרחוב 14, ואילו רכבות הנוסעות צפונה בין רחוב קאנאל ובין קולומבוס סירקל הושעו גם הן. שירות אוטובוסים מיוחד הגיע בכדי להעביר ולסייע לנוסעים תקועים.

שעות לאחר מכן הזהירו ב-MTA כי "האירוע משפיע קשות על שירות הרכבות A, C, D, E ו- F", כאשר "חלופות הנסיעה הטובות ביותר הן הקווים הממוספרים או ברכבות ה-N/Q".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE