הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חלום הבלהות של כל אב ואם: אפליקציית הילדים דרשה מבן ה-5 לצלם עצמו בעירום ואיימה - "אחנוק אותך אם לא תעשה זאת"
מקרה מזעזע אירע במהלך השבוע במדינת מרילנד כאשר המשטרה המקומית במחוז אן-ארונדל קיבלה תלונה על אפליקציית ילדים שדרכה פדופילים ניסו להשיג חומרים פורנוגרפיים מילדים תוך איומים על חייהם. האם שדיווחה על כך למשטרה: "יש לי צמרמורות"

משטרת מרילנד מפצירה בתושבים לעקוב אחר פעילויות הטלפון הסלולרי של ילדיהם, ומזהירה מפני אפליקציות המבקשות מילדים לשלוח תמונות עירום שלהם. הרקע לדבר הוא מקרה מזעזע במיוחד שאירע במחוז אן-ארונדל.

לפני מספר ימים משטרת המחוז קיבלה תלונה מהורה מודאג אשר גילה כי האפליקציה ''אנג'ליה מדברת'' ביקשה מילדם בן החמש לצלם את עצמו בעירום, תוך שהקול המתחבא מאחורי האפליקציה מאיים באלימות במידה והילד לא יציית.

לפי התלונה, הקול שפעל מתוך אפליקציית הילדים הפופולריות ביקש מהמשתמש בן ה-5 לצלם תמונות לא רק של עצמו, אלא גם של אחיו באמבטיה, ואיים כי יחנוק את הילד במידה ולא יציית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפליקציות הסלולר "אנג'לה מדברת", "אנג'לה מדברת 2", "טום מדבר 2" ו"בן מדבר 2" תפסו את תשומת ליבה של משטרת מחוז אן-ארונדל בעקבות התלונה המטרידה.

"ההורה דיווח כי האפליקציה ביקשה מהילד להסיר את בגדיו ולהצטלם כשהוא בחדר האמבטיה", אמר סמ"ר ממשטרת מחוז אן-ארונדל, קאם קוק.

"אנחנו לא ממש בטוחים, האם האפליקציה אכן אמרה את זה, או שמא יש ישות אחרת שחדרה לתוך האפליקציה ושהצליחה לבקש זאת".

אפליקציות כמו "אנג'לה מדברת", כוללות חיה מצוירת המתקשרת עם המשתמשים, רובם ילדים.

בתגובה לדברים, הוריי הילד מסרו כי הם אינם מרשים עוד לילדיהם הקטנים להשתמש באפליקציה זו.

"אני מרגישה מוזר, כאילו מישהו צופה בילד שלי דרך המשחק הזה או דרך המצלמה. זה עושה לי צמרמורות", מסרה האם ויקטוריה רודריגס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE