הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נותנים לו זריקות גדולות ושמנות בתחת"
למול עשרות אלפי תומכים מריעים נשיא ארה"ב הטיח האשמות בביידן כי הוא מסתייע בחומרים אסורים במטרה לשפר את ביצועיו העלובים

הנשיא טראמפ ממשיך לא לרחם על ג'ו ביידן.

אמש במהלך עצרת המונים בצפון קרוליינה למול עשרות אלפי מעריצים, דונלד טראמפ המשיך להתגרות ללא-רחם בביידן, כשאמר לתומכיו כי יריבו הדמוקרטי צריך ליטול חומרים משפרי ביצועים וכי עליו לעבור בדיקת סמים, הפעם במונולוג הומוריסטי ארוך טראמפ אף אמר כי "נותנים לו זריקות גדולות ושמנות בתחת".

הייתה זו חזרה על האשמות קודמות לפיהן ביידן סנילי או טיפש מכדי למלא את המשרה הרמה של נשיא ארה"ב. הנשיא טען כי "ג'ו המנומנם" נראה יעיל באופן בולט במהלך דיונים ואירועים ציבוריים מכפי שהוא ביתר המקרים" ולכן במהלכם הוא בטח מקבל את הזריקה בישבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אל תזלזלו [בו], הוא עושה את זה כבר 47 שנים. וקיבלתי ויכוח עם הבחור הזה", אמר טראמפ בעודו מגחך, לפני שהציע שחומרים המשפרים ביצועים עומדים מאחורי היעילות של ביידן.

"אתה אף פעם לא יודע, הם נתנו לו זריקה גדולה ושמנה בתחת והוא יוצא לקהל", טען טראמפ בעוד הקהל צוחק בקול. "ואז במשך שעתיים הוא טוב יותר מאי פעם. הבעיה היא, מה קורה אחרי זה", הוסיף הנשיא הרפובליקני.

 

הקטע המדובר

כדי להוסיף עלבון עוד יותר טראמפ אמר כי הוא מעוניין באפשרות שצמד המועמדים יבצעו בדיקת סמים וכי זו בהחלט אפשרות.

למרבה הפלא, זו לא הפעם הראשונה שהנשיא בן 74 מאשים את יריבו בן ה-77 כי הוא נוטל סמים.

לפני למעלה משבוע בזמן שדיבר עם פוקס-ניוז אמר הנשיא ה-45, "אני חושב שיש כנראה, אולי, סמים מעורבים", אמר טראמפ למארחת ז'נין פירו.

"אני לא יודע איך אתה יכול לעבור מלהיות כל כך גרוע איפה שאתה אפילו לא יכול להוציא משפט, ופתאום לדבר בשטף".

המנהיג האמריקני עצמו נאלץ להילחם בספקולציות לפיהן עברה "סדרה של אירועי שבץ קטנים" (חו"ח) שגרמה לו להתאשפז בבית החולים בוושינגטון במהלך חודש נובמבר האחרון.

טראמפ וביידן צפויים להתמודד זה מול זה במהלך שלושה דיונים שיתקיימו בקליבלנד ב-29 בספטמבר, במיאמי ב-15 באוקטובר, ובנאשוויל ב-22 באוקטובר.

המועמדים לסגנות, מייק פנס וקמלה האריס יתמודדו אחד על אחד בסולט לייק סיטי ב-7 באוקטובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE