הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“להרוג את איב" חוזרת לעונה רביעית: הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
אמנם צילומי העונה הרביעית של הסדרה המצליחה נדחו בצל מגפת הקורונה, אך כבר יש לא מעט פרטים שידועים על מה שצפוי למעריצי הסדרה. מה שבטוח זה שהצופים ייהנו מעונה מלאה בהפתעות

מערכת היחסים המסובכת עד דם של וילנל ואיב חוזרת למסך עם עונה רביעית. BBC אמריקה חידשה את הסדרה הוא בטרם עלתה העונה השלישית באביב של השנה. התוכנית המותחת ורווית הפרסים נוצרה על ידי פיבי וולר- ברידג', שידועה על תפקידה בסדרה "פליבג".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בשנה שעברה זכתה ג'ודי קומר שמשחקת את דמותה של וילנל, בפרסי האמי והבפט"א על עבודתה. חברתה לקאסט, סנדרה הו, זכתה על תפקידה כאיב בפרס גלובוס הזהב. השנה, הסדרה מועמדת לשמונה פרסי אמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר.

שרה ברנט, הנשיאה לשעבר של AMC networks entertainment group, ו- AMC Studios, דיברה על הביטחון הגדול שיש לה בחידוש הסדרה לעונה נוספת. "למה שלא יהיה לנו ביטחון עצום ב- 'להרוג את איב'? התוכנית זכתה בכל פרס גדול היא התוכנית עם תאוצת הצפייה הגדולה ביותר בטלוויזיה האמריקאית במשך שש שנים."

 

 

כמובן שבעונה הרביעית נראה שוב את סנדרה הו וג'ודי קומר בתפקידים הראשיים. עוד שחקנים שישובו לגלם את הדמויות המוכרות שלהם בסדרה הם: פיונה שו בתפקיד הבוסית של איב- קרוליין, קים בודניה בתפקיד המפעיל של וילנל- קונסטנטין וג'מה וולן בתפקיד ג'רלדין- בתה של קרוליין.

בעוד שבעונה 3 תפקיד הכותבת הראשית היה שייך לסוזן הית'קוט, בעונה הבאה התפקיד יעבור ללורה ניל. "אחרי השנה המדהימה שהייתה ל- 'להרוג את איב', אני כל כך מתרגשת שהעונה הבאה עומדת להיות מובלת בידי כשרון כל כך מבריק," כך אמרה סוזן בהצהרה. "אני לא יכולה לחכות ולראות אילו דברים מדהימים לורה עומדת לעשות עם העולם הזה והדמויות שבתוכו."

 

 

באשר לעלילת העונה הרביעית, המפיקה הראשית של הסדרה, סאלי וודוורד ג'נטל, הסכימה להעניק שני רמזים דקים, "מה הייתם עושים אם הייתם חייבים להכיר מול עצמכם שישנה אפלה שאתם לא יכולים להדחיק יותר," אמרה ג'נטל. ובאשר לרמז השני היא העבירה בשלוש מילים פשוטות, "השינוי הוא אפשרי". האם זה אומר שנראה שינוי אמיתי בוילנל?

 

 

עד השנה הזו כל עונות הסדרה יצאו באפריל, אך בשל וירוס הקורונה ודחיית הצילומים יתכן שנזכה לצפות בעונה הרביעית רק בקיץ של 2021. נכון לעכשיו אין תאריך ידוע לחידוש הצילומים. "'להרוג את איב' מצולמת במספר מקומות ברחבי אירופה. בשל אי הוודאות של העולם בעקבות וירוס הקורונה, לא אושרו באופן סופי תאריכים לצילומי העונה הרביעית בשלב הזה," כך נמסר מדובר מטעם התוכנית.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE