הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסדרה "חברים" קיבלה טוויסט חדש עם קאסט שחור בלבד
אתמול התקיימה הקראה מיוחדת במינה של פרק מהסדרה "חברים", רק שהפעם רוס, רייצ'ל, ג'ואי, פיבי, מוניקה וצ'נדלר הופיעו בפנים חדשות ומרעננות. הכישרון של הקאסט החדש בהחלט לא נופל מזה של המקורי

לערב אחד הסדרה "חברים" חזרה, אבל עם מספר שינויים. האירוע שהתרחש אתמול התקיים בזום, ואף לפרק החדש קוראים "Zoom Where It Happens". ההקראה החיה של הפרק הוצגה בידי אמניות שחורות ומטרתה הייתה להעלות מודעות, כוונה ופעולה לזכות הבחירה. האירוע הופק בידי ריאן מישל ביית', שהופיעה לצד בעלה, סטרלינג קיי. בראון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הפרק ששודר התבסס על פרק קלאסי מהעונה השלישית של הסדרה האייקונית- "The One Where No One's Ready", שבו כמובן שיחקו במקור ג'ניפר אניסטון (רייצ'ל), קורטני קוקס (מוניקה), ליסה קודרו (פיבי), מאט לבלנק (ג'ואי), מת'יו פרי (צ'נדלר) ודיוויד שווימר (רוס).

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fun with the wife and some friends...old and new! ❤️✌�✊�

A post shared by Sterling Brown (@sterlingkbrown) on

 

את ערב ההקראה החיה אירחה והנחתה השחקנית גבריאל יוניון, סטרלינג קיי. בראון שיחק את דמותו של רוס, ריאן מישל ביית' שיחקה את דמותה של רייצ'ל, אוזו אדובה שיחקה את דמותה של פיבי, עיישה הינדס גילמה את מוניקה, קנדריק סמפסון גילם את ג'ואי וג'רמי פופ גילם את דמותו של צ'נדלר. סינתיה אריבו הופיעה בתחילת הפרק כדי לשיר את שיר הנושא של הסדרה- "I'll Be There for You".

 

 

ברשתות החברתיות הפרק התקבל באהדה גדולה, ונראה שהצופים התלהבו במיוחד מהגרסה החדשה של רייצ'ל ורוס. "אלוהים אדירים וואו אני אוהבת לראות אהבה שחורה אמיתית!!!" כך צייצה השחקנית קארי וושינגטון. עוד שחקנית שהצופים התלהבו ממנה היא אוזו אדובה שזכתה ממש השבוע בפרס אמי. צופה אחת אף קראה להופעה של אדובה בתור פיבי, "מעוררת השראה".

 

 

התוכנית המקורית קיבלה לאורך השנים לא מעט ביקורת על כך שחסר גיוון בחברי הקאסט הקבועים והמתחלפים. אחת מיוצרות התוכנית, מרתה קאופמן הכירה בכך שאכן היו מחדלים בליהוק כאשר נאמה בפסטיבל וירטואלי השנה. "הלוואי שהייתי יודעת אז את מה שאני יודעת היום," אמרה. "הייתי עושה בחירות מאוד שונות."

עוד המשיכה ואמרה, "תמיד עודדנו אנשים מכל צבע ומין בחברה שלנו, אבל לא עשיתי מספיק ועכשיו כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה מה אני יכולה לעשות?" סיפרה. "מה אני יכולה לעשות אחרת? איך אני יכולה לנהל את התוכנית שלי בצורה שונה? וזה משהו שאני לא רק מאחלת שהייתי יודעת כשהתחלתי את התוכנית, אלא גם הלוואי שהייתי יודעת את זה לכל אורך השנים עד השנה שעברה."

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Grab your friends and watch these friends here in tonight’s #ZoomWhereItHappens! Register at the link in my bio.

A post shared by Sterling Brown (@sterlingkbrown) on

 

דיוויד שווימר סיפר בראיון שהוא עשה "מאמץ מודע" כדי לדחוף ליהוק יותר מגוון בתוכנית. "הייתי בהחלט מודע לחוסר בגיוון ופעלתי במשך שנים לכך שרוס יצא עם אישה שאינה לבנה," אמר. "אחת החברות הראשונות שהייתה לי בסדרה הייתה אישה אסיאתית אמריקאית, ומאוחר יותר יצאתי עם אישה אפרו- אמריקאית. זו הייתה דחיפה מאוד מודעת מהצד שלי."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE