הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מארוול חושפים טריילר לסדרה חדשה שבה מככבים שניים מכוכבי "הנוקמים"
בזמן ששודר טקס האמי שחוגג את שנת הטלוויזיה שהייתה, מארוול החליטו לחלוק כבוד לטלוויזיה גם כן באמצעות טריילר משוגע לגמרי לסדרה החדשה שלהם- "וונדה וויז'ן"

דיסני+ ומארוול הוציאו את הטריילר הראשון לסדרה החדשה שלהם, "וונדה וויז'ן", במהלך טקס האמי. בסדרה מככבים שניים מכוכבי סדרת הסרטים "הנוקמים"- אליזבת אולסן בתפקיד וונדה מקסימוף/מכשפת השני, ופול בטאני בתפקיד וויז'ן. בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" השניים הם האחרונים שמתים בידיו של טאנוס האכזרי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בטריילר לעומת זאת הם נראים בהחלט בחיים. בתחילת הסרטון נראים וויז'ן ומכשפת השני בגרסה של בעל ואישה בסיטקום של שנות ה- 50. אך במהרה, השניים מבינים שחייהם אינם מושלמים כפי שהם נראים, ואז מתחילה המציאות להשתנות סביבם והתמונה בשחור- לבן נשטפת בצבע. החל מהרגע הזה, נראה שוונדה ו- וויז'ן עוברים במהירות בין עשורים בעוד הם מחליפים שלל תלבושות צבעוניות שיהיו מוכרות למעריצים מספרי הקומיקס.

 

 

הטריילר החדש חושף גם כמה חברי קאסט חדשים: קתרין האן שדמותה תוארה כ- "השכנה החטטנית". טיונה פאריס שמשחקת גרסה בוגרת של מוניקה רמבו, אשר מופיעה בגרסתה הצעירה בסרט "קפטן מארוול". בספרי הקומיקס יש למוניקה רמבו כוחות אנרגטיים אדירים והיא הופכת לגיבורת על בעצמה, במהלך השנים יש לה מגוון שמות כמו- פוטון, פולסאר, ספקטרום ואפילו קפטן מארוול.

 

 

עוד מופיעים בסדרה גם שחקנים שהופיעו בסרטי מארוול אחרים, כמו למשל רנדל פארק ששיחק בסרט "אנטמן והצרעה", וקאט דנינגס ששיחקה בסרט "ת'ור". ג'ק שייפר שכתב את התסריט לסרט "קפטן מארוול" כתב את התסריט של הסדרה.

 

 

"וונדה וויז'ן" היא רק אחת מבין מספר סדרות שעומדות לצאת בעת הקרובה מתוך שיתוף הפעולה של מארוול ודיסני+. ממש לאחרונה הכריזו על ליהוק של התפקיד הראשי לסדרה "שי- האלק". במקור הייתה אמורה הסדרה "הפלקון וחייל החורף" לצאת לפני "וונדה וויז'ן", אך נכון לעכשיו יציאת הסדרה הזו נדחתה בשל מגפת הקורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE