הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהל בנק נהנה מחופשת 'לייבור דיי' מהנה במיוחד: טיול בפארק הוביל למציאת יהלום ענק
גם לאחר שהרים את היהלום במשקל 9 קראט, קווין כלל לא סבר שמצא משהו חשוב ("הייתי בטוח שזו חתיכת זכוכית"), וגם בהמשך הוא כמעט ויתר על בדיקה מצד מומחים, שקבעה שאכן מדובר היהלום השני בגודלו שנמצא בפארק בארקנסו מאז תחילת שנות השבעים

מנהל בנק מארקנסו שבחר להעביר את 'לייבור דיי' בפארק מקומי, מצא במקום יהלום בשמקל 9.07 קראט, על אף שסבר תחילה שמדובר בחתיכת זכוכית קטנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קווין קינארד והיהלום שמצא במקום (צילום: מחלקת הפארקים בארקנסו)

 

לפי הודעת מחלקת הפארקים בארקנסו, מדובר ביהלום השני בגודלו שנמצא ב-Crater of Diamonds State Park בדרום-מערב המדינה (השם 'סטייט פארק' דומה ל'פארק לאומי' המנוהל ע"י המדינה, ולא הרשות הפדרלית) מאז 1972

האיש - קווין קינארד - סיפר שהוא וחבריו בחרו להגיע לפארק במהלך חופשת החג, ולמרות שהוא מבקר במקום מאז שהיה ילד קטן, זוהי הפעם הראשונה שהצליח למצוא בו יהלום.

 

 

"הלכתי בפארק ואספתי לתיק שלי כל דבר שנראה מעניין", הוא סיפר, ושיחזר כיצד הבחין ביהלום, "זה נראה לי נוצץ ומעניין, אז הכנסתי אותו לתיק והמשכתי הלאה. האמת היא שחשבתי שזו חתיכת זכוכית או משהו דומה".

רק כעבור מספר שעות, כאשר קינארד וחבריו הגיעו למרכז המבקרים בפארק שבו עובדי המקום בוחנים את "השלל", הוא הבין מה נפל בחלקו: "בכלל לא חשבתי לתת להם לבדוק את מה שמצאתי, כי לא חשבתי שמצאתי שום דבר שווה. אבל חברים שלי כן רצו לבדוק את מה שהם מצאו, אז בסוף גם אני הסכמתי".

קינארד אף שיחזר את הרגעים שבהם הוסבר לו שהוא מצא יהלום: "בכנות, התחלתי לבכות. הייתי בהלם מוחלט", הוא אמר.

 

היהלום שמצא בפארק המפורסם (צילום: מחלקת הפארקים בארקנסו)

 

מציאת יהלום בפארק אינה דבר חריג, שכן למקום קוראים "עמק היהלומים". מתחילת השנה אותרו במקום 246 יהלומים במשקל כולל של 59.25 קראט. לאחר בדיקה חוזרת, עובדי הפארק אישרו כי היהלום שאותו מצא קינארד הוא השני בגודלו שנמצא בפארק ב-48 השנים האחרונות.

לפני כשנתיים, תיירת מקולורדו שהגיעה לביקור בפארק מצאה יהלום 3 קראט, וגם היא סברה שמדובר בזכוכית שבורה בלבד. האישה, שפרטיה לא פורסמו מלבד העובדה שמדובר באישה בת 71 מהעיר אורורה (פרבר של דנבר), ביקרה במקום עם בעלה, בנה ושני ילדיה כאשר הבחינה ביהלום 10 דקות בלבד לאחר שהמשפחה החלה לחפש אחר אוצרות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE