הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"צריך נשיא שיקרע את התחת בשביל המדינה הזאת" - הנשיא חשף את שגרת יום העבודה שלו,
הנשיא נראה אמש במצב רוח מרומם במיוחד ובמשך שעה וחצי התלוצץ עם קהל תומכיו העצום, לבסוף עטף את הנאום באומרו "אני אוהב אתכם אנשים, אבל אני עושה את זה שוב כבר מוקדם מאוד בבוקר. אני יוצא מכאן לעזאזל"

אמריקה זקוקה למנהיג "שיקרע את התחת בעבודה" אמר הנשיא דונאלד טראמפ בעצרת המונים שהתקיימה אמש, ליל שישי, בוורג'יניה.

הדברים נאמרו בעוד הנשיא לועג לשגרת יומו הקלילה של ג'ו ביידן שבקושי נע ממקום למקום במהלך השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ ציין כי המועמד הדמוקרטי לנשיאות, מכנה לעתים קרובות "כיסוי תקשורתי שלם" עבור 2-3 אירועי קמפיין בודדים במהלך שבועות ארוכים.

"יש לי מולי בחור שנשאר במרתף שלו כל היום ואני עושה את זה", אמר שהגיע לנאום לאחר יום שהתחיל ב-6 בבוקר ונגמר ב-11 בלילה, ובו עבר בין מספר מדינות רב.

"אני לא יודע. אם הוא ינצח, אני אהיה נבוך מאוד. אני אגיד, ואו, עבדתי כל כך קשה, והוא בכלל לא עבד' ", אמר טראמפ לקול תרועות רועמות.

טראמפ אמר כי הסיקור העיתונאי של ביידן מכסה את העובדה כי מדובר במועמד עצלן.

"איך ג'ו ביידן ייצג את המדינה הזו? ואתם יודעים שהוא מוסתר, הם שמים עליו מכסה, התקשורת אומרת 'אנחנו נניח עליו מכסה'", הסביר טראמפ.

"הבחור הזה לוקח ארבעה ימי חופש בשבוע אתה צריך שיהיה לך נשיא שיקרע את התחת בשביל המדינה הזאת. אתה צריך נשיא אנרגטי מאוד. "

טראמפ אמר כי לעומתו, הוא התעורר בשעה שש בבוקר בפלורידה ביום שישי, לפני שחצה את המדינה, הגיע לאלטנטה, עצר לעצרת נוספת בווירג'יניה, וסיים את היום בוושינגטון הבירה.

"התעוררתי בשש בבוקר. קראתי כמה מאמרים. קראתי את החדשות המזויפות, ואז הייתי בפלורידה מוקדם בבוקר ועשינו שולחן עגול גדול עם ההיספאנים - הם היו נהדרים, ואז טסנו לאטלנטה, ואז טסנו לוושינגטון, שם היה לנו שולחן עגול, ואז אני אומר, 'טוב, זהו זה למשך הלילה, נכון?'" לא, הם ענו אז שאלתי, 'לאן אנחנו הולכים הלילה?' 'בוא נחזור לבית הלבן, בוא נראה את הגברת הראשונה שלנו.' והם אמרו, 'לא, אדוני, נקבעה עצרת'".

הנשיא היה אמור לחזור לבית הלבן מעט לפני חצות.

היום הוא יכריז על מועמד לבית המשפט העליון בשעה 17:00, ולאחר מכן יקיים עצרת ערב בפנסילבניה.

"אני אוהב אתכם אנשים, אבל אני עושה את זה כבר מוקדם בבוקר. אני יוצא מכאן לעזאזל", התלוצץ טראמפ כשהוא עזב את העצרת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE