הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסדרה שמלמדת אותנו מחדש על סקס חוזרת למסך עם עונה 3: מה מצפה לנו?
"Sex Education" של נטפליקס זכתה להצלחה גדולה עם שתי העונות הראשונות שלה, הודות לסצנות הרותחות וגם אלו המביכות, והקאסט המקסים שמופיע בה. בעונה החדשה יכנסו מספר דמויות חדשות שבאות לעשות בלגאן בכל העסק

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לא רחוק הזמן שבו נראה שוב את אוטיס, אריק, מייב ושאר החברים בסדרת הקומדיה הלוהטת של נטפליקס- "Sex Education". מי שמגלם את דמותו של מנהל בית הספר גרוף (אליסטייר פטרי) הודיע על חידוש סדרה לעונה שלישית באמצעות סרטון וידאו שובב.

 

 

לקראת סוף החודש, נטפליקס אישרה את הגעתם של שלושה פרצופים חדשים לסדרה- ג'ייסון אייזקס, ג'ימיימה קירק, ודואה סאלה- אשר יצטרפו באופן רשמי למשפחת "Sex Education", בעונה השלישית. אייזק, שגילם את לושיוס מאלפוי בסרטי "הארי פוטר" האייקונים, יגלם את אחיו הגדול והמוצלח בהרבה של המנהל גרוף. קירק, ששיחקה בסדרה "בנות" את דמותה של ג'סה, תגלם את דמות המנהלת החדשה בבית הספר התיכון- הופ. וסאלה, שטרם הופיעה בסדרות מוכרות בעבר, תגלם את "קאל"- תלמידה שמזדהה כ- א-בינארית.

 

 

ההפקה כבר נכנסה לעבודה על העונה השלישית, זאת על אף מגפת הקורונה. חברי קאסט כמו- גיליאן אנדרסון, אסא באטרפילד, וקונור סווינדלס- הופיעו בהודעות וידאו נפרדות שבהן הם דיברו על ההתכוננות לחזרה לעבודה על הסט. אנדרסון התבדחה על כך שעדיין יש לה "שיער סגר", ואילו באטרפילד הופיע כשהוא עוטה מסכת פנים שחורה.

 

 

עדיין אין תאריך עלייה ידוע לעונה השלישית של התוכנית. העונות הקודמות של "Sex Education" עלו בחודש ינואר, אך סביר להניח שלא יהיה כך הדבר עבור העונה השלישית בשל וירוס הקורונה, כפי שקרה עם כל כך הרבה סדרות וסרטים אחרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE