הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ון לגנ'ד משקר: איים "לעזוב את אמריקה אם טראמפ יבחר" אך למחרת רכש אחוזה נוצצת ב-17.5 מיליון דולר בבוורלי הילס
לג'נד מצטרף לשורה ארוכה של סליבריטאים ליברלים התומכים במפלגה הדמוקרטית והמאיימים לעזוב את ארה"ב במידה וטרמאפ יבחר בשנית, רק שלמחרת האיום הוא כבר רכש בית חדש

הזמר ג'ון לג'נד (שמו האמיתי ג'ון רוג'ר סטפנס) אומר כי אמריקנים עשויים "להתחיל לחשוב ללכת למקום אחר" אם טראמפ יבחר מחדש.

לג'נד הצטרף למסורת ארוכת שנים של ליברלים הוליוודיים שנשבעים לעזוב את המדינה על רקע בחירת הנשיא טראמפ אך לא עושים כלום בנידון, אך עתה נראה כי לג'נד שבר שיא חדש כאשר לאחר האיום לעזוב רכש אחוזה חדשה בבוורלי-הילס בכ-17.5 מיליון דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"בשלב מסוים, אם הפרויקט [להשמדת הדמוקרטיה] היה מצליח בדרך כלשהי, היית צריך לחשוב ללכת למקום שהוא דמוקרטיה אמיתית, שיש בו כבוד לשלטון החוק וזכויות האדם," לג'נד אותת בראיון שהעניק במהלך השבוע לקוסמופוליטן.

"אם אמריקה תבחר להיות המקום הזה אז אנשים יצטרכו להתחיל לחשוב ללכת למקום אחר. זה באמת מטריד ומדאיג", הוסיף.

"נולדנו וגדלנו כאן, כל המשפחות שלנו כאן. יהיה קשה לעזוב. אבל אני לא יודע מה לעשות כשיש לך מנהיג שמנסה להרוס את הדמוקרטיה", הוסיף ההוגה הפוליטי.

 

מטבח הבית החדש (צילום: זירו הדג')

הזמר בן ה-41, הופיע בוועידה הלאומית הדמוקרטית והוא תומך גדול של ג'ו ביידן - בעוד טראמפ כינה את הזמר כ"משעמם", והתייחס לאשתו כריסי טייגן כ"פה מטונף".

טייגן מחקה כ-60,000 ציוצים מוקדם יותר השנה לאחר שהואשמה בסקסואליזציה של ילדים.

עם זאת, ברור שהאיום של לג'נד היה מעט יותר אמין אם הוא וטייגן לא היו רוכשים למחרת הראיון אחוזה ב-17.5 מיליון דולר בבוורלי הילס.

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE