הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: הכתבת הושפלה בשידור חי על ידי קהל שצעק במקהלה "CNN IS FAKE NEWS!"
אם ההתדרדרות המתמשכת בטבלת הרייטינג של ערוץ החדשות המוביל לשעבר לא מספיקה, עתה מגיעה גם ההשפלה והמבוכה בשידור חי, זה כנראה המחיר שנאלצת הרשת לשלם על הסיקור החד-צדדי שלה את הפוליטיקה האמריקנית

רשת CNN הושפלה בשידור חי אמש במהלך סיקור מינויה של שופטת ביהמ"ש העליון איימי קוני-בארט על ידי הנשיא טראמפ.

כתבת בית המשפט העליון של רשת CNN, אריאן דה ווג, ניסתה להסביר לשדר וולף בליצר את המצב בשטח מחוץ לבית המשפט העליון, אך הוטבעה עד מהרה בקריאות "CNN IS FAKE NEWS!"

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"CNN זה חדשות מזויפות!" צעק אחד האזרחים, "כֵּן! CNN הם חדשות מזויפות! " צעק אחר. "חדשות מזויפות! אתם מזוייפים!" המשיכו רבים.

במהלך הקריאות, דה ווג בקושי נשמעה, אך ניסתה להעביר את דיווחה בעודה אומרת, "רק רציתי לומר שבזמן שאנחנו כאן ... הקהל שמאחורינו - תומכי טראמפ - מתחילים לשיר ... אתה יכול לשמוע שאנחנו מקבלים קצת מעט, אה...”, בעוד הקולות הולכים וגוברים, במקביל מהאולפן השדר הותיק וולף בליצר ניסה לעצור את המבוכה ואמר  "אריאן, אני רוצה שתעמדי בצד, אנחנו בקושי שומעים מה את אומרת בגלל הקהל מאחוריך, אם יש לך מיקרופון ביד, אולי נוכל להעריך טוב יותר את מה שאת אומרת...".

 

רשת CNN נמצאת זה מספר שנים תחת מתקפה קשה מצד הנשיא טראמפ ומצד תומכיו טרמאפ על מדיניות הסיקור המוטה והקיצונית שלה.

במקביל, הן בשל החד-צדדיות, והן בשל התכנים התעמולתיים, סובלת הרשת הממוקמת באטלנטה, מקשיי רייטינג למול יריבתה השמרנית פוקס ניוז.

מבין 10 תכניות האקטואליה הפופולריות ביותר בארה"ב, ל-CNN יש למעשה רק תכנית אחת בטופ-10 בעוד לפוקס ניוז למשל יש 6.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE