הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד תינוק מבית היוצר של "משחקי הכס" בדרך: קית הרינגטון ורוז לזלי בהריון!
אחרי שזכינו לבוא היורשת של סאנסה סטארק, שידועה כמובן כשחקנית סופי טרנר, עכשיו אחיה הטלוויזיוני ג'ון סנואו עומד להפוך לאבא בפעם הראשונה יחד עם אשתו, אותה הכיר על סט הסדרה

רוז לזלי שגילמה בסדרה את דמותה של ייגריט הפראית, הצטלמה למגזין "MAKE". אחת ממייסדות המגזין שיתפה תמונה מדהימה של השחקנית ההריונית וכך חשפה את הידיעה המרעישה. "כל כך נפלא לעבוד עם רוז לזלי היפיפייה על הראיון הבלעדי במהדורה שכבר עכשיו בחוץ! צוות צילום מאוד מיוחד שמורכב כולו מנשים, תיעד את רוז בזמן המופלא הזה בעוד שהיא מתכוננת לאמהות בפעם הראשונה!

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לזלי לבשה שמלה של סטלה מקארטני בתמונה הנהדרת. זה יהיה התינוק הראשון של לזלי והרינגטון שנישאו ביוני של 2018, בסקוטלנד. בזמן ההריון דיברה רוז על אחוזת טיודור שרכשה לאחרונה עם בעלה קית' כבית נופש. היא כינתה את האחוזה- "הבית שג'ון סנואו בנה," וחשפה ש- "הוא מאוד ישן. יש לנו גג שהוא סכך, שכרגע יש בו קן עצום של צרעות. אני אוהבת לחשוב שהבית וכל האנשים שחיו שם. האם הם היו שמחים, איך הם חיו? כל המשפחה שעברו תחת הקורות העתיקות האלה."

 

 

השחקנית, שבקרוב יצא סרטה החדש שבו מככבת גל גדות- "Death on the Nile", אמרה על בית הכפר שלה, "איזה דבר מופלא זה שאפשר לברוח לכפר ולמלא מצברים מחדש. זו זכות אדירה להיות מוקף בירוק, ציפורים מזמרות, וגדרות חיות, והשכנים הנהדרים שלנו. זה כל כך שלו."

 

 

כזכור, קית' ורוז בני ה- 33, הכירו על סט הסדרה "משחקי הכס". הדמויות של השניים- ג'ון סנואו וייגריט היו מעורבים ברומן סוער ורומנטי במיוחד שלמרבה הצער נגמר במותה הנורא של ייגריט. השמועות על הרומן של השנים החלו ב- 2012, והם התארסו בשנת 2017.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE