הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
“דודה" טיילור סוויפט שלחה מתנה מיוחדת לבת של ג'יג'י חדיד
דוגמנית העל שהביאה לעולם בת בכורה עם בן זוגה הזמר, זאין מאליק, שיתפה תמונה של התינוקת המתוקה שלה ותייגה את ה"דודות" המפורסמות שנתנו לה מתנות מקסימות לכבוד הלידה

הילדה הקטנה של ג'יג'י וזאין כבר זוכה לברכות ואיחולים מכמה מהאנשים הכי מפורסמים בעולם. חדיד העלתה סטורי באינסטגרם שבו רואים את היד הפצפונת של בתה (שעדיין לא ידוע איך קוראים לה) בצירוף שתי מתנות שקיבלה מ"הדודות" טיילור סוויפט ודונטלה ורסאצ'ה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דונטלה שלחה בגד גוף לבן שעליו מודפס הסמל של בית האופנה ורסאצ'ה ומיותר לציין שזה חמוד נורא. סוויפט הכינה שמיכה ורודה שנראית נעימה במיוחד. ממש לאחרונה שלחה טיילור שמיכת תינוק רקומה ברקמת יד לבת של קייטי פרי, דייזי. נראה שהזמרת השתמשה בכישורים שלה גם כדי להכין את השמיכה עבור התינוקת של ג'יג'י.

 

 

עוד סטורי שהעלתה חדיד, הראה זר פרחים עצום שנשלח עבורה מבית האופנה שאיתו היא משתפת פעולה לא מעט, טומי הילפיגר. עוד זר פרחים מרשים נשלח מחברתה הטובה של האם הטרייה, קנדל ג'נר.

 

 

 

האב הטרי, מאליק, חשף את בשורת הלידה בחשבון האינסטגרם בפוסט מרגש. "הילדה הקטנה שלנו כאן, בריאה ויפה," כך כתב. "לנסות ולתאר במילים את איך שאני מרגיש עכשיו תהיה משימה בלתי אפשרית. האהבה שאני מרגיש לבת האדם הקטנטנה הזו היא מעבר להבנה. אני אסיר תודה שאני מכיר אותה, גאה לקרוא לה שלי, ומודה על החיים שיהיו לנו יחד."

 

 

גם ג'יג'י שיתפה את המעריצים שלה ברשת החברתית ברגע המיוחד. "הילדה שלנו הצטרפה אלינו בכדור הארץ בסוף השבוע והיא כבר שינתה את עולמנו. כל כך מאוהבת." כתבה בצירוף תמונה של ידו של מאליק כשהוא אוחז בידה הפצפונת של בתם.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Our girl joined us earth-side this weekend and she’s already changed our world. So in love��

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE