הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גווינית' פאלטרו חוגגת יום הולדת בעירום מלא
לכבוד יום הולדתה ה- 48 העלתה השחקנית ובעלת חברת הלייף סטייל goop, תמונה שבה היא לבושה בלא אחרת מאשר חליפת יום ההולדת שלה. לבת אפל הייתה תגובה מושלמת

גווינית' פאלטרו חגגה 48 שנות קיום בצורה הכי טובה שיכולה להיות- היא התפשטה לגמרי והצטלמה לתמונה מהממת בפייסבוק שהדהימה את הרשת החברתית. בתיאור התמונה היא הודתה למעריצים על ברכות יום ההולדת. גווינית' שידועה בזוהר הטבעי שלה, נראית לא פחות ממדהים בתמונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בשום דבר חוץ מחליפת יום ההולדת שלי היום...תודה לכם כל כך על ברכות יום ההולדת ותודה לחמאת הגוף המדהימה של מותג goop על שהיא גרמה לי להרגיש שאני עדיין יכולה להצליח בתלבושת הזאת," כך כתבה מנכ"לית goop בפוסט יום ההולדת שלה.

 

 

בתה של פאלטרו, אפל מרטין, הגיבה בצורה הכי מדויקת שיכלה להגיב כנראה בתור בת מתבגרת, עם מילה אחת פשוטה: "אמא". אפשר לחוש את הפאדיחה שהיא חווה גם בלי שהיא תצטרך להרחיב.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dealing with aging is a multi-layered experience. I take good care of my skin, hydrate and exercise, but sometimes a girl needs a little extra help. I was excited to try @xeominaesthetic (incobotulinumtoxinA) for my frown lines, it’s a uniquely purified anti-wrinkle injection that does not contain any unnecessary proteins. I am a big fan. #laterfrownlines #helloXeomin .... Studies have not been performed to determine whether the presence or absence of unnecessary/complexing proteins has a long-term effect on safety or efficacy. Individual results may vary. For full Prescribing Information including BOXED WARNING and Medication Guide, see @xeominaestheticpi. Xeomin® is an FDA-approved treatment used to temporarily improve the look of moderate to severe frown lines between the eyebrows (glabellar lines) in adults. Ask your doctor to tell you all about Xeomin. The effects of Xeomin may spread hours to weeks after injection causing serious symptoms. Alert your doctor right away as difficulty swallowing, speaking, breathing, eye problems or muscle weakness can be a sign of a life-threatening condition. Side effects may include allergic reactions or injection-site pain, eyelid drooping, and swelling. Xeomin is available by prescription only.

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on

 

פאלטרו תמיד מדברת בפתיחות על ההתבגרות שלה, ועל הטכניקות שבהן היא משתמשת כדי לטפל בעצמה ובעור שלה. בסלפי שהעלתה ללא איפור, גווינית' חשפה ש- "התמודדות עם גיל זו חוויה רב- שכבתית. אני מטפלת טוב מאוד בעור שלי ואני מתאמנת, אבל לפעמים אישה צריכה אקסטרה עזרה."

 

 

בעלה של פאלטרו, בראד פאלצ'וק, העלה גם הוא פוסט לכבוד יום ההולדת של אשתו ופרגן לה כמו שצריך. "החיה הרעה הזאת בת 48 היום," פתח פאלצ'וק את תיאור הפוסט. "היא מכינה פיצה מאפס, היא אף פעם לא מאחרת לשעת קוקטיילים, היא גורמת ל-להיות יפה להיראות כמו דבר ממש קל ואף פעם לא מפספסת הזדמנות להעמיד מניאק במקום. היא גורמת לחברים להרגיש כמו משפחה ולמשפחה להרגיש כמו חברים. תסמכו עלי, היא הכי טובה שיש. מזל טוב, יפיפייה. אני אוהב אותך." כתב. אחר כך הוסיף, "נ.ב.- אם יש מישהו שקורא את זה ורוצה להביא לגווינית' מתנת יום הולדת, בבקשה תצביעו! תרשמו את החברים שלכם להצביע! תסיעו אנשים לקלפי! היא ממש אוהבת את זה כשאתם מצביעים!!"

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE