הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'וליה לואיס דרייפוס מכריזה על איחוד קאסט הסדרה "Veep" למען תמיכה בקמפיין של ג'ו ביידן
האיחוד של קאסט הסדרה המצליחה מבית HBO יתרחש כמובן באופן וירטואלי. האירוע יוקדש למען התרמת כספים עבור הקמפיין של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית

הקאסט המצחיק של "Veep" מתאחד למען הפוליטיקה בחיים האמיתיים. כוכבת הסדרה, ג'וליה לואיס דרייפוס שגילמה את דמותה של "סלינה מאייר", הכריזה על אירוע ההתרמה בחשבון הטוויטר שלה. הכספים שיתרמו במהלך האיחוד יממנו את פעילות המפלגה הדמוקרטית בויסקונסין, אשר נמצאת במקום מרכזי מאוד בזירת הקרב על הנשיאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"כל הדרכים לבית הלבן עוברות במדינה הנהדרת של ויסקונסין. טראמפ לא יכול לנצח בבחירות מחדש אם הוא לא מנצח בויסקונסין," כך כתבה השחקנית. "העתיד של הדמוקרטיה נמצא על הקו, אנשים!"

 

 

האירוע יהיה האיחוד הראשון של הקאסט מאז סיום הסדרה בשנה שעברה. לצד לואיס- דרייפוס יתארחו כמובן כוכבים נוספים מהסדרה, כמו: אנה צ'לומסקי, רייד סקוט, סם ריצ'רדסון, טוני הייל, טימות'י סימונס, קליאה דובאל, ומאט וולש. עוד משתתף קבוע שיחזור לכבוד האיחוד הוא מנהל הסדרה דיוויד מנדל ועוד אורחים מפתיעים נוספים. מעריצים יוכלו לצפות בשידור ב- 4 באוקטובר בשעה שבע בערב, לאחר תרומה כמובן.

 

 

זהו לא האיחוד הראשון שהמפלגה הדמוקרטית בויסקונסין יוזמת. במהלך שנת הבחירות הם הצליחו להביא לאיחוד הקאסט של הסדרה "מחלקת גנים ונוף", ולאיחוד הקאסט של הסרט "הנסיכה הקסומה". זו גם לא הפעם הראשונה שבה ג'וליה מתגייסת למען המפלגה הדמוקרטית. השחקנית הופיעה בוועידה הדמוקרטית הלאומית שהתרחשה בחודש יולי, שם היא ירדה על טראמפ ועל סגן הנשיא שלו מייק פנס והפצירה בבוחרים ללמוד עוד על זכות הבחירה שלהם ועל הדרכים שבהן יוכלו לממש אותה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE