הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ אושפז לאחר ניסיון התאבדות, כלי נשק הוחרמו מביתו
המשטרה בפורט לודרדייל הוזעקה אל ביתו של בראד פרסקייל לאחר שאשתו דיווחה שהוא חמוש ומאיים להתאבד. מוקדם יותר היום פורסם תיעוד האירוע, בו ניתן לראות את השוטרים משתלטים עליו. הוא הועבר לבית חולים פסיכיאטרי לאשפוז, ובחיפוש שנערך במקום נמצאו עשרה אקדחים ורובים

בראד פרסקייל, לשעבר מנהל הקמפיין של הנשיא טראמפ, אושפז במהלך סוף השבוע לאחר שניסה לשים קץ לחייו בביתו בפורט לודרדייל שבפלורידה, כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרסקייל עם הנשיא טראמפ, ובמהלך התקרית בביתו, אתמול בפלורידה (צילום: פייסבוק / משטרת פורט לודרדייל)

 

אל הבית הגיעו כוחות משטרה רבים, לרבות יחידת ה-SWAT, וזאת לאחר שאשתו של פרסקייל דיווחה על המקרה וסיפרה שישנם כעשרה כלי נשק בתוך הבית.

"כאשר השוטרים הגיעו לזירת האירוע, הם פגשו ברעייתו של החמוש, שסיפרה שהוא בתוך הבית ומאיים לפגוע בעצמו", אמרו במשטרה פורט לודרדייל, "המשטרה יצרה קשר עם האיש והצליחה לשכנע אותו לצאת מהבית ללא התנגדות". עם זאת, בסרטון שפורסם מוקדם יותר היום (שני) ניתן לראות כי המשטרה נאלצה להשתלט עליו באופן פיזי על מנת לעצור אותו.

אמבולנס פינה את פרסקייל לבית חולים פסיכיאטרי מקומי (בחסות חוק מקומי בשם 'חוק בייקר', המאפשר לקרובי משפחה לדרוש אשפוז בכפייה במקרים מסוג זה). כאמור, בחיפוש שנערך בבית נמצאו עשרה כלי נשק, שהוחרמו ע"י המשטרה המקומית בשל חומרת התקרית.

 

 

פרסקייל בן ה-44 שימש כמנהל הקמפיין של הנשיא טראמפ עד חודש יולי האחרון, אז הוחלט להעבירו לתפקיד זוטר יותר. מאז, פרסקייל לא שב למשרדי הקמפיין, דבר שגרם לרבים לשער שהוא פוטר ושהוחלט שלא לפרסם את זה כדי לא לפגוע בקמפיין.

טים מרטאו, דובר הקמפיין של הנשיא, פרסם הודעה קצרה ובה מסר: "בראד פרסקייל הוא חלק מהמשפחה שלנו, וכולנו אוהבים אותו. אנו רוצים לעזור לו ולמשפחה בכל דרך אפשרית".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE