הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש לכם ילדים? הדד-ליין להגשת תביעה לסיוע שמגיע לכם הוא מחר, דד-ליין אחר, עבור יחידים המשתכרים מעט, מעבר לפינה
משרד האוצר הפדרלי פרסם שוב את מועדי הגשת בקשות התשלומים המיוחדים עבור נגיף הקורונה, כל מה שאתם צריכים לדעת על החוק המאפשר את קבלת הסיוע הממשלתי

יש עדיין זמן למיליוני אמריקאים העשויים להיות זכאים לתבוע את הצ'קים הפדרליים מממשלת ארה"ב, אך כדאי למהר לעשות זאת שכן אחד המועדים נגמר מחר - ואלא אם כן אתם מעוניינים להמתין שנה נוספת, יש לפעול מהר, ולמעשה - עוד היום.

שירות ההכנסה הפנימית (IRS - מס ההכנסה האמריקני) פרסם לאחרונה תזכורת עבור שני מועדים מרכזיים שקבוצות משלמי מס חייבות לעמוד בהם כדי לקבל את הכסף המגיע להם על פי חוק CARES, (החוק בו הועברה חבילת הסיוע בסך 2.2 טריליון דולר במטרה להקהות את ההשפעה הכלכלית של מגיפת הקורונה).

כל מי שיחמיץ את המועדים הללו יאלץ לחכות לשנה הבאה כדי לתבוע את מה שמכונה 'תשלום ההשפעה הכלכלית' כזיכוי להחזר מס הכנסה שלו עבור שנת 2020, אומרים גורמים רשמיים. אז איך מקבלים את הכסף? ומי זכאי לו?

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קבוצה א' תאריך יעד להורים עם ילדים - ה-30 בספטמבר - (מחר).

אנשים בתוכנית הטבות פדרליות בעלי ילדים יכולים עד יום רביעי, ה-30 בספטמבר, לתבוע צ'קים בסך 500 דולר עבור כל אחד מילדיהם או תלויים אחרים (כגון בני משפחה קשישים או אנשים עם צרכים מיוחדים וכו').

משלמי מסים שקיבלו הטבות ביטוח לאומי, או הטבות אחרות מעבודה בגוף ממשלתי (מענק פרישה מעבודה בחברת הרכבת לדוגמא), או הכנסה משלימה, כבר קיבלו תשלומים אישיים סטנדרטיים בסך 1,200 דולר, אך לא את הכסף הנוסף עבור ילדיהם. לכן אם קיבלתם את 500 הדולרים עבור כל אדם התלוי בכם, סביר להניח שאין טעם במילוי הטופס , אך אם טרם עשיתם זאת, הרי שיש להגיש את המידע הרלוונטי באמצעות הטופס המקוון הנמצא באתר מס הכנסה (IRS).

תאריך יעד למשתכרים נמוכים - ה-15 באוקטובר.

מועד חשוב נוסף הנמצא מעבר לפינה עבור אמריקנים שבדרך כלל אינם מגישים החזרי מס, ושלא קיבלו את הצ'קים הרגילים של 1,200 דולר, מיועד עבור המשתכרים שכר נמוך (לפחות על השולחן...), להם יש עד ה-15 באוקטובר לבדוק את זכאותם ולהגיש את המידע שלהם גם כן באתר מס הכנסה (IRS).

מס ההכנסה מסר כי הוא שולח מכתבים לכ-9 מיליון אמריקאים, כולל למעלה מ-537,000 תושבי ניו יורק, שלא בדקו את זכאותם לצ'קים.

אנשים אלה, המשתכרים מעט, אינם נדרשים להגיש החזרי מס שנתיים, מכיוון שיש להם הכנסות נמוכות מאוד - בדרך כלל פחות מ-12,200 דולר ליחיד ו-24,400 דולר לזוג נשוי.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE