הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היי מבית החולים. אני עומדת לקבל עירוי דם "- ההריון של כריסי טיגן לא עובר חלק
הדוגמנית שנמצאת בהריון שלישי יחד עם בעלה המוזיקאי, ג'ון לג'נד, נמצאת כבר תקופה בשמירת הריון. לאחרונה היא הובהלה לאשפוז בשל חשש לקריש דם "ענק". כעת היא מבהירה בדיוק מה קרה

כריסי טיגן נשארת באשפוז בבית החולים לאחר שקיבלה שני עירויי דם. השבוע כתבה בעמודי המדיה החברתית כדי לספק לעוקבים הרבים שלה עדכונים על מצבה. "היי מבית החולים. אני עומדת לקבל עירוי דם שני וזה נשמע באמת באמת יותר דרמטי ממה שזה," הסבירה באינסטגרם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עוד כתבה, "זה עירוי, אבל במקום נוזלים, זה דם של איזשהו בן אנוש כלשהו. התינוק ואני ממש בסדר, פשוט מתגעגעים לדברים קטנים כמו ללכת...לבשל...ולשחק עם הילדים האחרים." חוץ מהעדכון הזה, היא גם העלתה תמונה של מערב השנה החדשה 2020, בה אפשר לראות שהיא לא מחייכת. על כך כתבה, "נתקלתי ביהלום הזה מהחגיגות של 2020, הכל ממש מסתדר לי עכשיו!"

 

 

המנחה וכותבת ספרי הבישול הרחיבה על סיפור בית החולה, בסטורי של האינסטגרם שלה. "אוקי עדכונים," כתבה. "קיבלתי דם של מישהו, אז אם אתם תורמים דם, הוא הולך לאנשים, אנשים שיכולים להיות אני." בהמשך הוסיפה עדכונים גם בעמוד הטוויטר שלה, "היה לי בוקר ממש מפחיד," הודיעה בצירוף אימוג'י מוטרד. "קריש דם ענק, כמעט שווה שמירה," היא כתבה. "החיפושים אחרי צליל של דופק נראו לי כמו נצח. בחיים לא חשבתי שאני אשחרר כזאת אנחת הקלה אי פעם בחיים שלי."

 

 

לפני האשפוז בבית החולים, כריסי הונחתה להישאר בשמירת הריון, מה שאומר שהיא צריכה להישאר לשכב במיטה כמה שיותר. בלייב שעשתה סיפרה כריסי למעריצים על הבעיות שחוותה במהלך ההריון שבגללן היא צריכה להיות בשמירת הריון, אך היא הבטיחה לצופים שלא צפויה סכנה לתינוק. "זה כל כך מוזר בגלל שהתינוק ממש, ממש בריא והוא גדול." באותו רגע גם סיפרה בטעות לכל מי שצפה בה שהיא וג'ון למעשה מצפים לבן."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE